۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
معاونان جدید برنامه ریزی و امور اقتصادی و هماهنگی توزیع توانیر معرفی شدند
با حضور مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توانیر؛

معاونان جدید برنامه ریزی و امور اقتصادی و هماهنگی توزیع توانیر معرفی شدند

آیین تودیع و معارفه معاونان برنامه ریزی و امور اقتصادی و هماهنگی توزیع توانیر با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت توانیر برگزار شد.

به گزارش بازار، در این مراسم که با حضور مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل و جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد شرکت توانیر برگزار شد، ضمن قدردانی از خدمات حمیدرضا پیرپیران و مهران گلابکش، طی احکامی جداگانه، محسن ذبیحی به سمت معاون هماهنگی توزیع، ابوالفضل اسدی به سمت معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی و مهران گلابکش به سمت مشاور عالی مدیرعامل شرکت توانیر منصوب شدند.

در این مراسم که با ارائه خلاصه عملکرد معاونان سابق هماهنگی توزیع و برنامه ریزی و امور اقتصادی توانیر همراه بود، ذبیحی اوج بار تابستان و رفع ناترازی را از موضوعات مهمی برشمرد که گذر بهره برداری توزیع از سیستم سنتی به مدیریت فعال و هوشمندانه شبکه را اجتناب ناپذیر ساخته و افزایش منابع تجدیدپذیر، توسعه هوشمندسازی، افزایش تاب آوری و مدیریت کارآمد شبکه از محورهای مهم این تحول است.

وی با تاکید بر نقش پیمانکاران در پیشبرد اهداف صنعت برق، لزوم تعامل سازنده با پیمانکاران و تامین کنندگان تجهیزات صنعت برق را مورد تاکید قرار داد و حاکمیت شرکتی، رعایت شاخص محوری، توجه ویژه به اصل بهره وری، پیاده سازی سیستمهای مدیریتی از جمله مدیریت داراییهای فیزیکی و همچنین خدمت رسانی شایسته با کیفیت به مشترکان و متقاضیان برق و هوشمندسازی و کنترل پذیری شبکه را از مباحث اساسی بخش توزیع برق برشمرد.

در ادامه اسدی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی توانیر ناترازی تولید و مصرف برق و چالش محیط زیست را مستلزم بهره گیری از رویکرد جدید عنوان کرد و مدیریت همزمان درآمد و هزینه را از مباحث جدی برشمرد که باید به سرعت به آن پرداخته شود.

وی برنامه ریزی مشترک بخشهای تولید، انتقال و توزیع برق را گامی مهم در جهت به حداقل رساندن هزینه ها در صنعت برق عنوان کرد.

اسدی چالشهای مربوط به نیروی انسانی و تعدد قراردادهای رسمی، پیمانی، کار معین و کارگری و نقش آن در چالشهای منابع انسانی را مورد توجه قرار داد و خواستار نگرش همه جانبه در امور مرتبط با نیروی انسانی از جمله بخشهای مشاوره ای و پیمانکاری صنعت برق شد.

کد خبر: ۲۷۹٬۰۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha