۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
انجام بیش از ۲۹۰ پرواز برنامه ای و فوق العاده به مشهد در ایام ‌نوروز
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد

انجام بیش از ۲۹۰ پرواز برنامه ای و فوق العاده به مشهد در ایام ‌نوروز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به افزایش حجم تقاضا در مسیرهای پرتقاضا مانند مشهد پروازهای فوق العاده و برنامه‌ای را با همکاری شرکت های هواپیمایی افزایش داده ایم.

به گزارش بازار، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از تدارک ۴۵ هزار صندلی در روز برای ایام نوروز خبر داده است که در این ایام بسیاری از شرکت های هواپیمایی خود برنامه ریزی برای سفرهای نوروزی و اختصاص پروازهای برنامه ای و فوق العاده برای مسیرهای پر تقاضا را انجام داده اند.

محمد بخش در خصوص سفرهای هوایی نوروزی به باشگاه خبرنگاران گفت: در ایام نوروز ۱۵۵ فروند هواپیمای مسافری با ظرفیت روزانه ۴۵ هزار صندلی آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

او می‌گوید: تمامی پروازهای برنامه ای و داخلی در ایام نوروز برقرار است و برای مسیرهای پرتردد در این ایام از جمله مشهد و کیش پروازهای فوق العاده در نظر گرفته شده است.

همچنین در این زمینه جعفر زاده سخنگوی شرکت هواپیمایی گفت: از ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین که سفرهای هوایی نوروزی آغاز می شود ۲۸۸ پرواز به صورت رفت وبرگشت شرکت هواپیمایی تابان برای مشهد از ۹ مسیر پر تقاضا از جمله شهرهای شیراز، تهران، کیش، نجف، اصفهان، بغداد، گرگان ، آبادان و لاهور در نظر گرفته است.

وی افزود: آبادان به مشهد ۸ پرواز ،اصفهان به مشهد ۱۲ پرواز، کیش به مشهد ۴۰ پرواز ،شیراز به مشهد ۱۶ پرواز ،تهران به مشهد ۱۴۶ پرواز ،گرگان به مشهد ۴ پرواز ،بغداد به مشهد ۱۰ پرواز ،نجف به مشهد ۴۶ پرواز ، لاهور به مشهد ۶ پرواز از بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۱۷ فرودین در نظر گرفته شده است.

او یادآور شد: در برخی از مسیرهای پرتقاضا از جمله مشهد تهران _ مشهد و بالعکس ۷۳پرواز رفت و ۷۳ پرواز برگشت در نظر گرفته شده است.

جعفر زاده اظهار کرد: در مجموع بیشتر از ۴۶ هزار صندلی پرواز در بازه زمانی سفرهای نوروزی در نظر گرفته شده است.

براساس این گزارش مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی هم در خصوص پروازهای نوروزی اعلام کرده بود که طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری پروازهای فوق‌العاده در مسیرهای پرتقاضا قرار داده می شود وهیچ تغییر قیمت بلیتی در هواپیما وجود ندارد و تمامی شرکت های هواپیمایی موظف به فروش بلیت برابر با نرخنامه اردیبهشت ماه امسال هستند.

کد خبر: ۲۷۸٬۶۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha