۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
۵۳۰۰ هکتار زمین به اراضی شهرها و روستاهای بوشهر الحاق شد| تسهیل و تسریع در واگذاری زمین به مردم
استاندار بوشهر خبر داد:

۵۳۰۰ هکتار زمین به اراضی شهرها و روستاهای بوشهر الحاق شد| تسهیل و تسریع در واگذاری زمین به مردم

بوشهر- استاندار بوشهر از الحاق ۵۳۰۰ هکتار زمین به اراضی شهرها و روستاهای استان بوشهر خبر داد و گفت: فرآیند واگذاری زمین به متقاضیان، تسهیل و تسریع شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در آیین واگذاری زمین به خانواده های شهدا و ایثارگران استان اظهار داشت: دولت سیزدهم با اجرای طرح نهضت ملی مسکن، گام های اساسی در کمک به اقشار مختلف برداشته و در استان بوشهر نیز این مهم با شتاب خوبی در حال انجام است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بیش از ۴ هزار هکتار اراضی جدید به شهرهای استان بوشهر الحاق شده خاطر نشان کرد: با توجه به کمبود زمین در شهرها، الحاق این اراضی، کمک بزرگی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن است.

محمدی زاده تصریح کرد: در شهر بوشهر به عنوان مرکز استان که با کمبود زمین مواجه بودیم نیز با پیگیری صورت گرفته، بالغ بر ۴۰۰ هکتار زمین به شهر الحاق شد.

وی اضافه کرد: در روستاهای استان بوشهر نیز بیش از ۱۳۰۰ هکتار زمین جدید الحاق شده تا مشکلی در واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط نداشته باشیم.

استاندار بوشهر گفت: از مهم ترین مشکلات اجرای طرح نهضت ملی مسکن، کمبود زمین در شهرها و روستاها بود که اکنون ۵۳۰۰ هکتار زمین در مناطق شهری و روستایی الحاق شده و بخش زیادی از مشکلات مرتفع شده است.

محمدی زاده تاکید کرد: تمام ساز و کارهای اداری و مهندسی و طراحی و قطعه بندی زمین ها در شهرهای مختلف انجام شده و امروز مردم استان هیچ مشکلی در واگذاری زمین ندارند.

وی ابراز داشت: امروز شاهد واگذاری ۳۰۰ قطعه زمین مسکونی به خانواده های شهدا و ایثارگران هستیم که امیدوارم شاهد رضایت مندی مردم شریف استان باشیم.

استاندار بوشهر گفت: علاوه بر خانواده های شاهد و ایثارگر، به سایر اقشار مختلف اجتماع نیز، زمین واگذار شده و می شود و در قالب طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن و ...تاکنون هزاران قطعه زمین واگذار شده و هزاران قطعه جدید نیز بزودی واگذار خواهد شد.

محمدی زاده بیان کرد: با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، فرآیند واگذاری زمین به واجدان شرایط را تسهیل کردیم و شاهد شتاب بخشی در این امر مهم در سراسر استان خواهیم بود.

کد خبر: ۲۷۸٬۳۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha