۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
هزینه تور کیش ۳ شبه چقدر می شود؟

هزینه تور کیش ۳ شبه چقدر می شود؟

هزینه مسافرت به کیش به فاکتورهای مختلفی همچون تعداد روزهای سفر، ستاره هتل، نوع زمینی یا هوایی سفر، زمان سفر و... دارد.

به گزارش بازار، در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که هزینه تور کیش از تهران و سایر شهرستان‌ها برای سه شب چقدر است. اگر شما هم دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کیش را باید یکی از اصلی‌ترین مقاصد سفر در ایران دانست که سالانه گردشگران ایرانی و خارجی زیادی آن را به‌عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند. این جزیره زیرساخت‌های گردشگری بسیار خوبی شامل هتل‌های متنوع، امکانات رفاهی و تفریحی فراوان و مراکز خرید مختلف دارد. همه این موارد باعث شده تا کیش به یک مقصد لاکچری و نسبتا گران برای سفر تبدیل شود. اما در نهایت هزینه این مسافرت به فاکتورهای مختلفی همچون تعداد روزهای سفر، ستاره هتل، نوع زمینی یا هوایی سفر، زمان سفر و... دارد. در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که هزینه تور کیش از تهران و سایر شهرستان‌ها برای سه شب چقدر است. اگر شما هم دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تورهای ۳ شبه کیش را از لحظه آخر رزرو کنید!

اگر قصد سفر به کیش را دارید می‌توانید بهترین آفرهای سفر به این جزیره را از وبسایت لحظه آخر رزرو کنید. در این پلتفرم تورهای متعددی را از آژانس‌های گردشگری مختلف می‌توانید پیدا کنید. این تورها با قیمت کف بازار به فروش می‌رسند. شما می‌توانید قبل از اینکه مقصد سفر خود را انتخاب کنید از مشاورین ما به صورت رایگان راهنمایی بگیرید. آفرهای سه شبه کیش را می‌توانید از جدول زیر مشاهده کنید و برای رزرو آن هم می‌توانید به وبسایت لحظ آخر مراجعه کنید.

نام تور

تاریخ برگزاری

تعداد شب های سفر

هتل

پرواز

شروع قیمت

تور کیش نوروز اقساطی

۲۷ اسفند تا ۱۵ فروردین

۳

هتل گامبرون

ماهان- پارس ایر

۶ میلیون و ۹۰ هزار تومان

تور کیش ویژه نوروز

۲۶ اسفند تا ۱۵ فروردین

۳

هتل تعطیلات

هتل پارس نیک

هتل سیمرغ

هتل سارا

هتل آرامیس
و...

کیش ایر

۵ میلیون و ۴۹۰

تور کیش نوروز اقساطی

۵ فروردین تا ۱۵ فروردین

۳

هتل گامبرون

هتل آبادگران

هتل هلیا

هتل پارمیدا

هتل پالاس کیش

و...

کیش ایر-کاسپین

۶ مخیلیون و ۹۰ هزار تومان

تور کیش نوروزی اقساطی

۲۶ اسفند تا ۱۴ فروردین

۳

هتل میراژ

هتل شایگان

هتل پارمیس

مشاهده هتل

هتل ایران

و...

زاگرس-ایرتور

۶ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان

هزینه ۳ شب اقامت در هتل چقدر است؟

کیش هتل‌های بسیار متنوعی دارد که درجه‌ها و به تبع آن قیمت‌های نیز متغییر است. برای ررزرو یک شب هتل سه ستاره در کیش باید حدود یک میلیون و ۵۰۰ تا سه میلیون تومان هزینه کنید. یک شب اقامت در یک هتل ۴ ستاره در کیش حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۴ میلیون تومان در می‌آید و هزینه یک شب اقامت در هتل‌های ۵ ستاره کیش تقریبا از ۳ تا ۵ میلیون تومان است. بنابراین اگر می‌خواهید هزینه ۳ شب اقامت در یکی هتل‌های کیش را حساب کنید، ابتدا هتل خود را انتخاب نمایید و سپس براساس درجه آن هزینه آن را محاسبه کنید.

هزینه پرواز برای تور ۳ شبه کیش چقدر است؟

فاکتورهای دیگری که روی قیمت سفر به کیش به‌عنوان یک تور داخلی تاثیر دارد، قیمت بلیط است. قیمت بلیط بسته به نوع پروازی که انتخاب می‌کنید، صندلی‌ها ( اکونومی، بیزینس، فرست کلاس) و زمان سفرتان بستگی دارد. طبیعتا اگر در های سیزن‌ها و ایام شلوغ مانند نوروز بخواهید به کیش سفر کنید چون تقاضا بالاست، قیمت بلیط هم بالا خواهد بود.

رزرو تور داخلی از لحظه آخر

زمان سفر، نقش تعیین کننده روی قیمت تور دارد

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در قیمت تور کیش، زمانم سفر است. از آنجایی که این جزیره گرمسیری است و تابستان‌های گرم و سوزانی دارد، بیشتر گردشگران ترجیح می‌دهند در فصول سرد سال مانند اوایل بهار، فصا پاییز و فصل زمستان به این جزیره سفر کنند و پروازهای کیشبه خاطر تقاضای بالا در این ایام گران‌تر خواهند بود. درحالی که در فصول گرم مانند تابستان و نیمه دوم بهار پروازها ارزان‌تر خواهد شد و حتی ممکن است پروازهای چارتری بسیار ارزان هم پیدا کنید.

هزینه تور ۳ شبه کیش از تهران و سایر شهرستان‌ها

تور کیش ۳ شب و ۴ روز را هم می‌توانید از مبدا تهران و هم از شهرستان‌های دیگر همچون اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اهواز و... رزرو کنید. از آنجایی که تورهای بیشتری در تهران برنامه‌ریزی می‌شود، هزینه این سفر از مبدا تهران نسب به بسیاری دیگر از شهرستان‌هایی که آفرهای برنامه‌ریزی شده‌شان کم است و هر روز هفته را به کیش پرواز ندارند ارزان‌تر خواهد بود. البته باید توجه داشته باشید که شهرستان‌های جنوبی کشورمان شامل این قاعده نمی‌شوند زیرا هزینه سفر از این شهرستان‌ها به خاطر مسافت کمتر ارزان‌تر خواهد شد.

رزرو تور کیش 3 شب و 4 روز لحظه آخری در لحظه آخر

خدمات آژانس ‌های مسافرتی قیمت آفر کیش را تغییر می‌ دهد

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار روی قیمت تور ۳ شبه کیش خدماتی است که آژانس‌های مسافرتی ارائه می‌دهند. به جز پرواز، هتل و بیمه مسافرتی که همه آژانس‌ها باید روی آفرهای‌هایشان قرار دهند، خدمات دیگری همچون تخفیف تفریحات آبی و غیر آبی، ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری وجود که اجباری نیست اما برخی از آژانس‌ها روی تورهایشان اعمال می‌کنند و هزینه این خدمات را به صورت جداگانه روی قیمت نهایی تور محاسبه می‌نمایند. این مساله باعث می‌شود هزینه تور ۳ شبه کیش بالاتر برود.

آیا تور ۳ شب و ۴ روز کیش را رزرو کنیم؟

در این مطلب درباره قیمت تور سه شبه کیش صحبت کردیم و فاکتورهایی را که روی هزینه نهایی آن تاثیر دارد، بررسی نمودیم. ۳ شب زمان مناسبی است تا بتوانید همه جای جزیره را به خوبی بگردید، خرید کنید و به سراغ برخی از تفریحات هم بروید. بنابراین اگر قصد دارید برای مسافرت تور کیش را انتخاب کنید، همین حالا به وبسایت لحظه آخر مراجعه کرده و تور موردنظر خود را رزرو نمایید. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

کد خبر: ۲۷۸٬۳۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha