۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
معرفی ۶ هتل خفن برای اقامت در تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳

معرفی ۶ هتل خفن برای اقامت در تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳

هر هتلی را در آنتالیا رزرو کنید، خدمات لوکسی به شما ارائه می‌شود.

به گزارش بازار،  هر هتلی را در آنتالیا رزرو کنید، خدمات لوکسی به شما ارائه می‌شود. اما در صورت رزرو برخی از پکیج‌های تور آنتالیا کیفیت اقامت شما به مراتب بیشتر از سایر اقامتگاه‌های این شهر خواهد بود. به خصوص اگر میزان هزینه‌ی سفر برای شما اهمیتی نداشته باشد. در نظر داشته باشید که استفاده از این هتل‌ها در ایامی مانند نوروز و فصول بهار و تابستان به شما پیشنهاد می‌شود؛ زیرا در پاییز و زمستان امکان استفاده از تمامی امکانات آن‌ها وجود ندارد!

هر هتلی را در آنتالیا رزرو کنید، خدمات لوکسی به شما ارائه می‌شود. اما در صورت رزرو برخی از پکیج‌های تور آنتالیا کیفیت اقامت شما به مراتب بیشتر از سایر اقامتگاه‌های این شهر خواهد بود. به خصوص اگر میزان هزینه‌ی سفر برای شما اهمیتی نداشته باشد. در نظر داشته باشید که استفاده از این هتل‌ها در ایامی مانند نوروز و فصول بهار و تابستان به شما پیشنهاد می‌شود؛ زیرا در پاییز و زمستان امکان استفاده از تمامی امکانات آن‌ها وجود ندارد!

۶ هتل معروف آنتالیا برای سفری فراموش نشدنی در نوروز

در لیست زیر به معرفی ۶ هتل مشهور شهر آنتالیا پرداخته‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم در صورت رزرو تور آنتالیا بهار یا نوروز در یکی از این هتل‌ها اقامت داشته باشید:

  1. هتل مردان پالاس

کاخ مردان که در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد، به دلیل ویژگی‌های مجلل و فوق‌العاده‌اش مشهور است. این هتل که شبیه یک کاخ سلطنتی ساخته شده است، دارای فضای داخلی مجلل، معماری خیره کننده و خدمات متعدد است. مهمانان می‌توانند از پنج استخر روباز، چهار استخر سرپوشیده، یک اسپای مجلل، و انواع گزینه‌های ناهار خوری عالی که غذاهایی از سراسر جهان ارائه می‌کنند، لذت ببرند. موقعیت ساحلی خیره کننده هتل به جذابیت آن می افزاید و منظره ای باشکوه از دریای مدیترانه را برای مهمانان فراهم می کند.

  1. هتل Maxx Royal Belek Golf Resort

هتل Maxx Royal Belek Golf Resort واقع در منطقه بلک آنتالیا، تجربه ای لوکس و فراموش نشدنی‌ای را به مسافران ارائه می دهد. این هتل به خاطر امکانات استثنایی خود، از جمله زمین گلف در سطح جهانی، استخرهای وسیع، ساحل خصوصی، و آبگرم پیشرفته مشهور است. مهمانان می توانند از مجموعه ای از گزینه های غذاخوری لذیذ، از غذاهای مدیترانه ای گرفته تا غذاهای آسیایی، و همچنین بارها و سالن های متعددی که مجموعه ای از نوشیدنی ها و کوکتل های درجه یک را ارائه می دهند، لذت ببرند. این هتل با طراحی خیره کننده و خدمات فروانی که در آن به مسافران ارائه می‌شود، بهشتی برای تجمل و آرامش است.

  1. هتل ریکسوس پریمیوم

Rixos Premium Belekدر منطقه بلک آنتالیا واقع شده است و یک استراحتگاه مجلل است که به دلیل امکانات و خدمات استثنایی خود شهرت دارد. این هتل مجموعه ای از استخرهای شنا شامل یک استخر اصلی بزرگ، یک استخر آرامش و سرسره های آبی برای مهمانان در هر سنی دارد. ساحل خصوصی هتل دارای شن‌های بکر و آب‌های شفاف است که برای آفتاب گرفتن و ورزش‌های آبی مناسب است. میهمانان می توانند در رستوران های متعدد هتل که همه چیز از غذاهای سنتی ترکی گرفته تا غذاهای بین المللی را ارائه می دهند، از انواع لذت های آشپزی لذت ببرند. Rixos Premium Belek با محیطی خیره کننده خود نوید یک تجربه لوکس فراموش نشدنی را می دهد.

  1. هتل لوکس آمارا دولجه

هتل لوکس آمارا دولجه یک هتل لوکس و شیک در منطقه کمر آنتالیا است که به طراحی زیبا و امکانات بی‌نظیرش شهرت دارد. این هتل دارای ساحل خصوصی، استخرهای آبگرم، سونا، سینمای آبی، زمین‌های ورزشی، و یک Spa بسیار لوکس است. رستوران‌های هتل با منوی چندگانه، از غذاهای بین‌المللی گرفته تا غذاهای محلی، پذیرای مهمانان هستند. با وجود معماری خیره‌کننده و خدمات برتر، هتل لوکس آمارا دولجه یک مقصد بی‌نظیر برای تجربه‌ی لذت‌بخش و لوکس در آنتالیا است.Top of Form

اهمیت اقامت در هتل های 5 ستاره یوآل در تورآنتالیا

  1. دلفین امپریال

دلفین امپریال واقع در منطقه لارا، یک استراحتگاه مجلل ساحلی است که راحتی و پیچیدگی بی نظیری را ارائه می دهد. این هتل دارای طیف وسیعی از امکانات رفاهی از جمله استخرهای متعدد، سرسره های آبی، ساحل خصوصی، و یک آبگرم در سطح جهانی است. میهمانان می توانند از انواع گزینه های غذاخوری، از رستوران های لذیذ گرفته تا کافه های خودمانی، و همچنین سرگرمی ها و فعالیت های زنده در طول روز لذت ببرند. دلفین امپریال با اقامتگاه‌های زیبا و خدمات دقیق خود، مقصدی عالی برای یک سفر لوکس است.

  1. Rixos Downtown Antalya

هتل Rixos Downtown آنتالیا همانطور که از نامش پیداست در قلب شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل، یک اقامتگاه مجلل با چشم‌اندازهای خیره‌کننده از دریای مدیترانه دارد. این هتل دارای اقامتگاه های شیک، امکانات رفاهی مدرن و خدمات شخصی برای تضمین اقامتی به یاد ماندنی است. مهمانان می توانند در کنار استخر روباز استراحت کنند، در اسپا استراحت کنند یا از غذاهای لذیذ در رستوران های هتل لذت ببرند. Rixos Downtown Antalya با موقعیت مناسب و امکانات مجلل خود برای مسافران تفریحی و تجاری ایده آل است.

تور آنتالیا نوروز 1403

رزرو تور آنتالیا با مشاوره رایگان انتخاب هتل

شما می‌توانید تور آنتالیا را از طریق سایت لحظه آخر رزرو کنید. آژانس‌های مسافرتی در این سایت شما را در زمینه‌ی انتخاب هتل راهنمایی می‌کنند. شما می‌توانید پس از بررسی قیمت پکیج‌های مسافرتی تور ترکیه آنتالیا و انتخاب پکیج مسافرتی مدنظرتان، اطلاعات لازم را در مورد هتل‌های این شهر از طریق تماس تلفنی با آژانس‌ها به دست آورید. در نظر داشته باشید که در صورت بروز هر گونه مشکل در هتل محل اقامت‌تان امکان برقراری تماس با شرکت مسافرتی طرف قراردادتان و دریافت پشتیبانی وجود دارد.

کد خبر: ۲۷۸٬۳۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha