۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
اجرای ۸ طرح اقتصادی با ظرفیت اشتغال ۴۷۶ نفر در شهرستان گناباد

اجرای ۸ طرح اقتصادی با ظرفیت اشتغال ۴۷۶ نفر در شهرستان گناباد

مشهد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: تعداد هشت طرح اقتصادی با سرمایه‌گذاری چهار هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۴۷۶ نفر ذیل الگوی مثلث توسعه اقتصادی - فرهنگی در شهرستان گناباد در حال اجراست.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان در حاشیه بازدید از طرح‌های شهرستان گناباد افزود: طرح توسعه شرکت فرآورده‌های دیرگداز با حجم سرمایه‌گذاری هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه دو هزار تن آجر و جرم نسوز در حال اجراست.

وی ادامه داد: این طرح جزو طرح‌های سرمایه‌گذاری تفاهمنامه همکاری اقتصادی در چهار چوب طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی گناباد است که در حال حاضر با پیشرفت ۶۵ درصد به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های نیمه تمام صنعتی شهرستان با کاربرد ویژه در صنایع فولاد و سیمان با همت مدیران و کارگران این شرکت در حال اجرا می‌باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: با تکمیل این طرح ظرفیت تولید شرکت سالیانه از ۳۰ هزار تن به ۵۰ هزار تن آجر و جرم نسوز خواهد رسید و میزان اشتغال از ١۴۵ نفر به ۲۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

وی افزود: سایر طرح‌ها نیز در حوزه تولید ملات نسوز و آجر نسوز، ماسه ریخته گری سیلیس و پودر میکروسیلیکا، تولید فروسیلیسیوم و شمش منیزیم، تولید نشاسته، گلوتن و گلوکز، خوراک آبزیان و پودر بنتونیت هستند.

کد خبر: ۲۷٬۸۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha