۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
تامین ۳۰ هزار دستگاه سواری کرایه برون شهری برای سفرهای نوروزی
مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری عنوان کرد

تامین ۳۰ هزار دستگاه سواری کرایه برون شهری برای سفرهای نوروزی

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: ۳۰هزار دستگاه سواری کرایه برون شهری برای سفرهای نوروزی در نظر گرفته شده که مسافران به صورت حضوری و اینترنتی می توانند خرید کنند.

به گزارش بازار، داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری با بیان اینکه برای سفرهای نوروزی علاوه بر ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده ای اتوبوس برون شهری که حدود ۷هزار و ۵۰۰ دستگاه فعال هستند که امکان طی مسافت های متوسط و بلند را دارند ؛ گفت: در حال حاضر ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است که حدود ۷۵۰۰ دستگاه از این ناوگان، امکان جابه‌جایی مسافر را دارند و مابقی برای مسیرهای کوتاه، سفرهای درون استانی، همچنین شهرهای نزدیک امکان فعالیت دارند.

وی ادامه داد : در کنار این ناوگان اتوبوسی، ۱۹ هزار دستگاه مینی بوس و ون به‌همراه ۳۰ هزار دستگاه سواری کرایه بین‌شهری، ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جاده‌ای کشور برای خدمات رسانی به مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ را تشکیل می‌دهند.

او گفت: امکان خرید بلیت برای سواری های کرایه برون شهری هم به صورت حضوری وجود دارد و هم به صورت اینترنتی امکان پذیر خواهد بود.

باقر جوان گفت: در حالی که در سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ بالغ بر ۶ میلیون ۴۵۰ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر جاده‌ای جابه‌جا شدند، طبق پیش‌بینی‌ها، امسال ۷ میلیون ۱۰۰ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای مسافر در طول سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ جابه‌جا می‌شوند.

کد خبر: ۲۷۸٬۲۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha