۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
۵۶ میلیون لیتر بنزین یورو به مازندران منتقل شد
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات شمال:

۵۶ میلیون لیتر بنزین یورو به مازندران منتقل شد

ساری- جامعی، مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران - منطقه شمال از انتقال ۵۶ میلیون لیتر بنزین یورو سال جاری به مازندران خبر داد.

محمد مهدی جامعی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای طرح افزایش ظرفیت خطوط انتقال فرآورده‌ های نفتی در شمال و مازندران گفت: با توجه به افزایش جمعیت و سفرها و از آنجایی که احتمال دارد خطوط موجود پاسخگوی نیازها نباشد افزایش ظرفیت‌ها جزو برنامه قرار دارد.

وی با بیان این که صنعت نفت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مستقل شده است، ادامه داد: تحریم برای ما نعمتی بود زیرا صنایع نفت در گذشته وابسته بود و باید ابزارها، ماشین آلات و تعمیرات را از دیگر مناطق تامین می‌ کردیم.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران - منطقه شمال با اشاره به این که در حمایت از شرکت‌ های دانش بنیان پیشرو هستیم، گفت: بیش از ۹۸ درصد نیازهای صنعت توسط این شرکت‌ ها در حال تامین است.

جامعی با اشاره به اتصال نیروگاه ها به خطوط لوله و مخابرات برای سوخت رسانی اجرای این طرح را در کاهش قاچاق سوخت موثر خواند افزود: با اتصال نیروگاه نکا به این خطوط از تردد دو هزار و ۳۰۰ دستگاه تریلی در جاده نکاه جلوگیری شده است.

وی گفت: در سال جاری ۵۶ میلیون و ۷۰۰ لیر بنزین یورو به مازندران منتقل شده است.

کد خبر: ۲۷۸٬۱۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha