۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
قطعی سامانه، دلیل ازدحام دریافت ارز مسافرتی
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اعلام کرد

قطعی سامانه، دلیل ازدحام دریافت ارز مسافرتی

چلندری، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاه امام گفت: ازدحام برای دریافت ارز مسافرتی و ایجاد صف طولانی فقط یک بار رخ داد.

به گزارش بازار، سعید چلندری درباره صف‌های طولانی دریافت ارز مسافرتی در فرودگاه امام و اقدامات انجام شده برای کمک به باجه‌های بانکی مستقر در فرودگاه اظهار داشت: باید توجه داشت این ازدحام برای دریافت ارز مسافرتی و ایجاد صف طولانی فقط یک بار رخ داد و یک تصویر و فیلم در روزهای اخیر منتشر می‌شود که دلیل آن هم قطعی سامانه بود.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر تنها یک بار سامانه بانک ملی برای ارایه ارز مسافرتی برای حدود ۵ ساعت قطع شد که با همکاری فرودگاه، بانک ملی توانست دلار مسافرتی را به صورت دستی به مسافران پرداخت کند.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاه امام گفت: پس از آن در راستای افزایش سرعت عمل، ۶ دستگاه خودپرداز به دستگاه‌های خودپرداز موجود اضافه و در بخش‌های مختلف تعبیه شد تا مسافران برای استفاده از خودپردازهای ارزی معطل نمانند.

چلندری افزود: برنامه‌ریزی شده‌ است که اگر چناچه سامانه دوباره قطع شد به سرعت ارز مورد نیاز مسافران به صورت دستی پرداخت شود و همچنین نیروی کار در باجه‌ بانکی در فرودگاه افزایش یافت‌ تا مشکلی از نظر زمانی برای مسافران پیش نیاید و بتوانند طبق زمان‌بندی به پرواز برسند.

وی گفت: همانطور که گفته شد تنها یک بار صف طولانی برای دریافت ارز مسافرتی ایجاد شد و در حال حاضر دریافت ارز در فرودگاه صف ندارد.

کد خبر: ۲۷۷٬۸۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha