۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
رکورد یک میلیاردی در صدور صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان
رئیس سازمان مالیاتی خبر داد

رکورد یک میلیاردی در صدور صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان

رئیس کل سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: در ۱۱ ماهه سال جاری ۶۹۷ هزار میلیارد تومان درآمد مالیات وصول شده که تحقق ۱۰۲ درصدی نسبت به قانون بودجه را نشان می‌دهد.

به گزارش بازار، سید محمدهادی سبحانیان امروز (شنبه ۱۹ اسفندماه) در اجلاس سراسری مدیران امور مالیاتی که با حضور معاونین سازمان و مدیران امور مالیاتی سراسر کشور برگزار شد، ضمن تقدیر از مدیران و همکاران سراسر کشور به جهت انجام تعهدات بودجه‌ای و هم اصلاح فرآیندهای مالیات ستانی، گفت: امیدواریم بتوانیم با آسیب‌شناسی مسائل و رفع نقاط ضعف، تکالیف مالیاتی‌مان را سرعت ببخشیم.

وی در ادامه به تحقق ۱۰۲ درصدی وصول درآمدهای مالیاتی در سال جاری اشاره کرد و گفت: در ۱۱ ماهه سال جاری حدود ۶۹۷ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده که حاکی از تحقق ۱۰۲ درصدی وصول درآمدهای مالیاتی دارد.

رئیس سازمان امور مالیاتی از استقرار باجه مالیاتی در دفاتر پیشخوان دولت خبر داد و گفت: در راستای تسهیل امور مالیاتی و راهنمایی صحیح مودیان، باجه مالیاتی در دفاتر پیشخوان دولت ایجاد خواهد شد.

سبحانیان از رکورد یک میلیاردی صدور صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان خبر داد و گفت: تعداد صورتحساب الکترونیکی ثبت شده در سامانه مودیان یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون است؛ از این تعداد، ۶۷۹ میلیون صورتحساب توسط شرکت‌های معتمد و ۵۷۱ میلیون صورتحساب توسط مؤدیان مالیاتی ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز، همکاران سازمان امور مالیاتی با حضور در ادارات مالیاتی، پاسخگوی مودیان مالیاتی خواهند بود.

کد خبر: ۲۷۷٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha