۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
«واسطه‌گری» در اجاره مسکن کاهش می یابد
وزیر راه و شهرسازی :

«واسطه‌گری» در اجاره مسکن کاهش می یابد

گرمسار- وزیر راه و شهرسازی گفت: برای کاهش واسطه‌گری در حوزه اجاره مسکن برای سال آتی اقداماتی صورت گرفته که راه اندازی «سامانه خودنویس» در زمره طرح های دولت است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهرداد بذرپاش پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه افتتاح طرح های نهضت ملی مسکن ایوانکی، بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی برای برای ساماندهی قیمت خرید و فروش ملک و زمین طی سال آتی برنامه خواهد داشت.

وی از تعیین سقف اجاره برای سال آتی خبر داد و ابراز کرد: تدوین و تصویب قانون بازار و اجاره مسکن نیز به عنوان یکی دیگر از راهکارهای کنترل بازار مسکن در مجلس شورای اسلامی در دست پیگیری است.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: برای کاهش واسطه‌گری در حوزه اجاره مسکن در سال آینده راه اندازی سامانه خودنویس نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: در تلاش هستیم تا بازار زمین و مسکن به ثبات و آرامش برسد.

بذرپاش در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه اهدای ۷۰ هزار قطعه زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت برای امسال برنامه ریزی شده بود، تاکید کرد: خوشبختانه بیش از این میزان تعهد شده نیز توانستیم زمین اعطا کنیم.

وی با بیان اینکه در سال آتی بیش از ۴۰ هزار هکتار زمین در روستاهای کشور برای نهضت ملی مسکن تامین خواهد شد، ابراز کرد: تامین ۶۰ هزار هکتار زمین در شهرها نیز در دستور کار قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح طرح های نهضت ملی مسکن در ایوانکی استان سمنان حضور دارد.

کد خبر: ۲۷۷٬۲۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha