۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۵
استان زنجان در حوزه فضای کسب و کار رتبه بالایی در کشور دارد
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

استان زنجان در حوزه فضای کسب و کار رتبه بالایی در کشور دارد

زنجان-یوسفی اصل،رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان،گفت: استان زنجان در چند فصل اخیر رتبه بالایی را در شاخص بهبود کسب و کار کسب کرده و جایگاه استان در این زمینه خوب است.

صمد یوسفی اصل در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه ما در حوزه مدیریت باید خودمان را به دانش تجهیز کنیم و در این راستا دانشگاهها و مرکز علمی نقش تعیین کننده دارند،گفت: دانش یکی از دارایی‌های اساسی فعالان اقتصادی در کشورهای توسعه یافته است و ما نیز باید چنین جهت گیری را در فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی دنبال کنیم.

وی ابراز کرد: تقویت ارتباط میان صنعت و دانشگاه به حل بسیاری از چالش ها و مشکلات جامعه منجر می شود و می تواند از شکل گیری و ایجاد بسیاری از معضلات اجتماعی نیز پیشگیری کند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، به محورهای برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: آموزش و ارتقای دانش جامعه دانشجویی و آماده کردن آنان برای حضور در بازار کار، آسیب‌شناسی تعامل صنعت و دانشگاه و نقش اتاق بازرگانی در تسهیل این حوزه، مدل‌های تعامل صنعت و دانشگاه و تجربه سایر کشورها در این حوزه و نقش و جایگاه فناوری‌های نوین در تسهیل تعامل صنعت و دانشگاه از جمله این محورها است.

یوسفی اصل تاکید کرد: ورود دانشگاهیان در مدیریت های اجرایی، باعث شده استان زنجان در چند فصل اخیر رتبه بالایی را در شاخص بهبود کسب و کار کسب کند و جایگاه استان در این زمینه خوب است.

وی افزود: نگاه مدیران نگاه سیاسی نبوده و همین موضوع موجب گشایش های قابل توجهی شده است.

کد خبر: ۲۷۷٬۰۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha