۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
وسایل نقلیه و کالاهای موحود در انبارهای تملیکی بوشهر در کمترین زمان ممکن تعیین تکلیف می شوند
معاون دادستان کل کشور:

وسایل نقلیه و کالاهای موحود در انبارهای تملیکی بوشهر در کمترین زمان ممکن تعیین تکلیف می شوند

بوشهر- معاون دادستان کل کشور گفت: وسایل نقلیه و کالاهای موحود در انبارهای تملیکی بوشهر در کمترین زمان ممکن، تعیین تکلیف می شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی جمادی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار کرد: با توجه به مأموریتی که دادستان کشور محول کرده بود نسبت به بازدید از انبارهای اموال تملیکی در استان داشتیم.

وی اضافه کرد: اقدامات خوبی توسط دستگاه قضائی استان به منظور ترخیص کالاها و ساماندهی کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی صورت گرفته و کالاها در سریع‌ ترین زمان تعیین تکلیف می‌شوند.

معاون قضائی دادستان کل کشور با اشاره به تعیین تکلیف خودروها و وسایل نقلیه تصریح کرد: در کوتاه‌ ترین زمان نسبت به تعیین تکلیف وسایل نقلیه در این انبارها اقدام می‌شود.

وی با اشاره به حمایت قوه قضائیه از اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: در راستای حمایت از تولید و اشتغال وظیفه داریم کمک کنیم و در این راستا توسعه و تقویت اشتغال و رفع موانع تولید را با جدیت دنبال می‌ کنیم.

جمادی بیان کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در کنار فعالان حوزه تولید است و تلاش می‌شود که به تولید و اشتغال کمک شود و زمینه رفع مشکلات و موانع پیش روی تولید کنندگان فراهم شود.

کد خبر: ۲۷۶٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha