۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
تامین ۴۱ هزار هکتار زمین شهری برای طرح نهضت ملی مسکن
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد

تامین ۴۱ هزار هکتار زمین شهری برای طرح نهضت ملی مسکن

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تامین ۴۱ هزار ۴۰۹ هکتار زمین شهری برای طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش بازار، ارسلان مالکی در نشست تخصصی مدیران کل راه و شهرسازی استان ها به موضوعات مختلفی از جمله پروژه های آماده سازی زمین های طرح نهضت ملی مسکن، طرح شهرک سازی و انعقاد تفاهمنامه با مراکز صنعتی و ساخت مسکن کارکنان پرداخت.

وی در این نشست از پیشرفت در تامین زمین خبر داد و تاکید کرد: استان‌های دارای کسری زمین، هرچه زودتر برنامه مورد نظر جهت رفع این کسری را اعلام کنند.

مالکی افزود: در طرح نهضت ملی مسکن افزون بر ۶ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۴۰۰ نفر متقاضی وجود دارد که یک میلیون و ۷۳۶ هزار و ۱۴۹ نفر تایید نهایی شده اند.

وی در ادامه بیان‌داشت: از ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۴۱ هزار و ۴۰۹ هکتار زمین شهری برای طرح نهضت ملی مسکن با واحدپذیری یک میلیون و ۸۳۷ هزار و ۳۱ واحد تامین شده است.

این مقام مسوول با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه شهرک‌سازی گفت: ۵۳ شهرک در کارگروه امور زیربنایی و ۴۷ شهرک در شورای برنامه ریزی استان ها به تصویب و به معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شده است که این معاونت ۲۰ شهرک را تعیین تکلیف و مصوبه در رابطه با آنها ابلاغ کرده است.

کد خبر: ۲۷۶٬۹۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha