۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
پیش بینی رگبار باران در ۱۳ استان کشور
سازمان هواشناسی اعلام کرد

پیش بینی رگبار باران در ۱۳ استان کشور

سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید طی امروز تا سه شنبه در ۱۳ استان کشور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان هواشناسی، بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، شمال کردستان و زنجان، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی در استان های گیلان و مازندران در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی وزش باد و رعدوبرق پیش بینی شده است.

فردا علاوه بر شمال غرب و سواحل شمالی در دامنه های جنوبی البرز واقع در استان های قزوین، البرز و تهران، شمال همدان، مرکزی و قم نیز بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید روی می دهد.

روزهای دوشنبه و سه شنبه در شرق گیلان، غرب مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پیش بینی شده و در ارتفاعات واقع در شمال غرب کشور در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده روی می دهد.

چهارشنبه در اکثر مناطق کشور آسمان صاف است. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید پیش بینی شده است که در برخی ساعات همراه با گردوخاک است. در مدت یاد شده در ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان و دوشنبه علاوه بر این مناطق در یزد و شرق اصفهان نیز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می شود. همچنین امروز و فردا خلیج فارس مواج خواهد بود.

کد خبر: ۲۷٬۶۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha