۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
اولین نمونه اتوبوس و تاکسی‌های برقی پایتخت فردا رونمایی می‌شوند
سخنگوی شهرداری تهران:

اولین نمونه اتوبوس و تاکسی‌های برقی پایتخت فردا رونمایی می‌شوند

سخنگوی شهرداری تهران از رونمایی اولین نمونه اتوبوس و تاکسی‌های برقی وارداتی در پایتخت خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری بانک مرکزی از خرداد سال آینده ورود این تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها را به تهران شاهد با

به گزارش بازار، عبدالمطهر محمدخانی امروز در نشست خبری افزود: در موضوع حمل و نقل عمومی می‌توانیم همکاری و همراهی شورا و شهرداری را ببینیم و ریل گذاری کلیدی که شورا در تصویب بودجه ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ داشت نشان می‌دهد که در مسیر طی شده اولویت اصلی مردم تهران بحث حمل و نقل عمومی است.

محمدخانی گفت: ما در این دوره ناوگان ون را به صورت ۱۰۰ درصد فرسوده تحویل گرفتیم و تعداد اتوبوس‌ها در ۴ سال دوره پنجم مدیریت شهری کاهش یافته بود.

سخنگوی شهرداری تهران اضافه کرد: درخصوص سال ۱۴۰۲ حتما تلاش‌های ما هنوز به سرانجام نرسیده، اما در مقایسه با گذشته اتفاقات بزرگی رخ داده است. در مقایسه با تمام ۴ سال دوره قبل بیش از سه برابر اتوبوس نو به ناوگان اتوبوسرانی اضافه کردیم که البته هنوز با وضعیت مطلوب فاصله داریم.

محمدخانی گفت: همانطور که می‌دانید قرارداد دوهزار و ۵۰۰ اتوبوس، ۲۷ هزار و ۵۰۰ تاکسی و ۱۰ هزار ون و ۱۵۰ هزار موتورسیکلت برقی اجرایی شده و اواخر بهار آینده در تهران شاهد ورود این اتوبوس‌ها و ون‌ها و موتورها به ناوگان حمل و نقل عمومی خواهیم بود.

کد خبر: ۲۷۶٬۵۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha