۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
۱۱ هزار و ۹۰۰ تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شد
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان:

۱۱ هزار و ۹۰۰ تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شد

زنجان- ایزدی، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان با بیان اینکه خرید گندم از ۲۰ خرداد ماه سالجاری در استان آغاز شده است، گفت: بیش از۱۱ هزار و ۹۰۰ تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است. 

محمد ایزدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه خرید گندم از ۲۰ خرداد ماه سالجاری در زنجان آغاز شده است، گفت: تاکنون شش هزار و۶۰۰ تن گندم تضمینی و پنج هزار ۳۰۰ تن گندم به صورت توافقی از کشاورزان خریداری شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع بیش از۱۱ هزار و ۹۰۰ تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است. 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان، با بیان اینکه ۴۵ مرکز برای خرید گندم از کشاورزان استان  زنجان پیش بینی شده است، گفت: تاکنون بیش از پنج میلیارد ریال از مطالبات گندمگاران پرداخت شده است. 

ایزدی تاکید کرد:  خوشبختانه ظرفیت استاندارد سیلوها در استان به بیش از ۳۰ هزار تن افزایش یافته و مشکلی برای ذخیره سازی گندم وجود ندارد. 

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۵۰۰ هزار تن گندم  از کشاورزان خریداری شود، افزود: کیفیت گندم هم بسیار مطلوب است. 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان، تصریح کرد: شهرستان خدابنده در سطح استان بیشترین تولید گندم را دارد و بیشترین خرید هم مربوط به این شهرستان است. 

ایزدی افزود: کارشناسان کشاورزی در راستای تولید گندم با کیفیت  در استان مبارزه با سن گندم در مزارع را به خوبی انجام دادند. 

کد خبر: ۲۷٬۵۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha