۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال در استان زنجان آغاز شد
رئیس سازمان صمت زنجان:

طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال در استان زنجان آغاز شد

زنجان- گلشنی فرد، رئیس سازمان صمت زنجان از آغاز طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال و ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و گفت:‌ اجرای این طرح از هشتم اسفند ماه شروع و تا ۲۱ فروردین سال آینده ادامه دارد. 

مجید گلشنی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، از آغاز طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال و ماه مبارک رمضان در استان زنجان خبر داد و گفت:‌اجرای این طرح از هشتم اسفند ماه شروع و تا ۲۱ فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این طرح در قالب گشت های مشترک با حضور بازرسان اداره کل صمت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی اجرا می شود، ابراز داشت: در راستای مقابله با هرگونه تخلف احتمالی، ‌جلوگیری از هرگونه کم فروشی، گرانفروشی و افزایش قیمت کالاهای محصولات مرتبط با بازار آخر سال و ماه مبارک رمضان اجرایی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: در این طرح بازرسان سازمان به صورت مستقل یا در قالب گشت های مشترک با سایر دستگاه ها بر بازار و واحدهای صنفی نظارت و با متخلفان برابر با قانون برخورد می کنند.

گلشنی فرد تاکید کرد: علاوه بر بازرسی هایی که بر بازار انجام می شود شهروندان نیز می توانند شکایات و مطالبات خود را از طریق سامانه ۱۲۴ به سازمان گزارش کنند تا بازرسان برای بررسی آن هرچه سریعتر اقدام کنند.

وی گفت: در مدت زمان اجرای این طرح در حوزه خدمات نیز مراکز و دفاتر؛ شرکت‌های مسافرتی زمینی، ریلی، هوایی و دفاتر فروش آنها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری ها، رستوران‌های بین شهری، نظارت بر عملکرد انبارها و سردخانه ها، میادین میوه و تره بار، خدمات خشکشویی و قالیشویی نیز مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرد.

کد خبر: ۲۷۵٬۵۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha