۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
آنچه که خریداران شیبا باید در مورد این رمزارز در نظر داشته باشند

آنچه که خریداران شیبا باید در مورد این رمزارز در نظر داشته باشند

شیبا یکی از رمزارزهاست که در دنیای ارز دیجیتال شهرت زیادی دارد و می‌تواند به‌عنوان یک رمزارز قابل‌اعتماد، مورداستفاده قرار گیرد.

به گزارش بازار، شیبا یکی از رمزارزهاست که در دنیای ارز دیجیتال شهرت زیادی دارد و می‌تواند به‌عنوان یک رمزارز قابل‌اعتماد، مورداستفاده قرار گیرد. در وایت پیپر شیبا به این مسئله اشاره‌شده است که پشتوانه اصلی این ارز ارتش شیبا است. شیبا با دوج کوین تفاوت دارد و این تفاوت به شبکه بلاک‌چین مرتبط است. شیبا اینو در بلاک‌چین اتریوم اجرا می‌شود و این توانایی را دارد که قرارداد هوشمند را اجرا کند. همین امر باعث شده است که این رمزارز، قابلیت فعالیت‌های غیرمتمرکز را داشته باشد. با توجه به این موارد، جای تعجب نیست که سؤالات متعددی در مورد قیمت شیبا پرسیده می‌شود. در همین‌جا باید به این موضوع اشاره کنیم که متن این محتوا هیچ‌گونه پیشنهادی به خرید کوین مربوطه و سرمایه‌گذاری روی آن نبوده و هرگونه معامله و سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال باید توسط افراد آموزش‌دیده و باتجربه انجام شود.

چرا شیبا به یک رمزارز مهم تبدیل شد؟

تریدرهایی که به دنبال قیمت شیبا یا تحلیل شیبا هستند، باید با مواردی که سبب شد این رمزارز به یک رمزارز محبوب تبدیل شود، آشنایی داشته باشند. این موارد به آن‌ها کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی‌های مناسب را برای خرید شیبا انجام دهند و همین امر آن‌ها را در مسیر کسب سود زیاد قرار می‌دهد.

استفاده از رمزارز شیبا برای کمک‌های خیرخواهانه

یکی از مواردی که در زمان تحلیل شیبا یا خرید شیبا باید به آن توجه داشته باشید، قابلیت بالای این رمزارز است. بهتر است بدانید ویتالیک بوترین کسی بود که نیمی از عرضه اولیه این رمزارز را خریداری کرد و سپس، مبلغی معادل با ۵۰ تریلیون را برای مبارزه با بیماری کووید ۱۹ به کشور هند اهدا کرد. این امر باعث شد هم کمک خیرخواهانه توسط رمزارز شیبا مدنظر قرار گیرد و هم تریدرهایی که در این فضا مشغول به فعالیت بودند، توانستند به پتانسیل بالای شیبا پی ببرند و در نتیجه، پس‌ازاین اتفاق، خرید شیبا موردتوجه قرار گرفت.

تاسیس صرافی شیبا سواپ

یکی دیگر از مواردی که در زمان استعلام قیمت شیبا باید به آن توجه داشته باشید و آن را به‌عنوان یکی از اتفاقات مهم در زمان خرید این رمزارز مدنظر قرار دهید، اقدام خلاقانه توسعه‌دهندگان شیبا اینو در تأسیس یک صرافی غیرمتمرکز با نام شیبا سواپ است. این صرافی با دو صرافی بزرگ یونی سواپ و کرو فایننس ارتباط دارد و بر مبنای کمک‌های این دو صرافی راه‌اندازی گردید. زمانی که این صرافی راه‌اندازی شد، در مدت ۲۴ ساعت توانست یک میلیارد دلار خرید و فروش را گزارش کند و همین امر نشان می‌دهد که دنیای رمزارزها روبه‌ پیشرفت قرار دارد.

قرارگیری در صرافی بزرگ کوین بیس

یکی دیگر از مواردی که بر قیمت شیبا تأثیر گذاشت و باعث شد که این کوین به یک رمزارز محبوب تبدیل شود، قرارگیری آن در صرافی بزرگ کوین بیس بود. در سپتامبر ۲۰۲۱، بسیاری از تحلیل‌گران به این موضوع اشاره کردند که شیبا هر چه پتانسیل در توان داشته است، ارائه داده است و دیگر نمی‌تواند بیشتر از این رشد کند و همین امر باید به‌عنوان نقطه پایان شیبا در نظر گرفته شود.

اما در یک حرکت ناگهانی، در تاریخ ۹ سپتامبر، صرافی کوین بیس این رمزارز را به لیست توکن‌های قابل معامله خود افزود و همین امر باعث شد ظرف مدت ۲۴ ساعت، قیمت این کوین ۵ درصد افزایش یابد. همچنین، NowPayments تصمیم گرفت شیبا را به‌عنوان یکی از کانال‌های پرداخت خدمات در نظر گیرد. همین دو اتفاق کافی بود تا شیبا بتواند از رقیب اصلی خود که دوج کوین بود، پیشی بگیرد و امروزه به بهترین میم کوین تبدیل‌شده است.

متاورس و شیبا

شاید بتوان گفت یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که باعث شده است قیمت شیبا تحت تأثیر قرار گیرد، ورود این رمزارز به متاورس بود. توسعه‌دهندگان شیبا اینو در ژانویه سال ۲۰۲۲ اعلام کردند که شیباورس در حال کار و بررسی است و تمرکز آن در حوزه‌های سرگرمی و آموزشی است.

شیبا

آیا قیمت شیبا در آینده افزایش پیدا خواهد کرد؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کسانی که در بازارهای ارز دیجیتال مشغول به فعالیت هستند، تحلیل رمزرازها برای خریدوفروش و کسب درآمد و سود است. با توجه به این مسئله همواره سؤالاتی در مورد رمزارز شیبا پرسیده می‌شود و تریدرها تمایل دارند بدانند که آیا این رمزارز، قیمت صعودی خواهد داشت یا نزولی. با توجه به این مسئله که این رمزارز در شبکه پرداخت ضد کلاه‌برداری و پول‌شویی Flexa مشارکت داشته است، امروزه به‌عنوان یک رمزارز تجاری موردقبول واقع‌شده است. از طرف دیگر، با توجه به مواردی که این رمزارز در طول این روزها پشت سر گذاشته است، انتظار می‌رود قیمت آن صعودی باشد و سرمایه‌گذاری بر روی آن می‌تواند گزینه ارزشمندی باشد. البته بهتر است بدانید تصمیم‌گیری دراین‌باره، نیازمند مشورت با متخصصان این حوزه است.

نکات مهم در خرید رمزارزها

فارغ از اینکه شما می‌خواهید کدام رمزارز را خریداری کنید، در زمان خرید این کوین‌ها باید به موارد متعددی توجه داشته باشید. یکی از مهم‌ترین مواردی که توصیه می‌شود تمامی معامله‌گران به آن توجه داشته باشند، این است که در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر کارهای معاملاتی خود را پیش ببرند. صرافی‌های معتبر دارای امنیت بالایی هستند و از دارایی‌های تریدرها به خوبی محافظت می‌کنند. مسئله دیگری که در این میان مطرح می‌شود، مشورت با کارشناسان است؛ تریدرها باید به‌دوراز هیجان برای خرید کوین اقدام کنند.

آنچه که خریداران شیبا باید در مورد این رمزارز در نظر داشته باشند

برای مشاهده قیمت شیبا به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی در مورد مواردی که بر قیمت شیبا اثر گذاشته‌اند و آن را به یک ارز محبوب تبدیل کرده‌اند را، در اختیار شما قرار دهیم. اگر به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال معتبر برای استعلام قیمت و خرید و فروش کوین هستید، می‌توانید به صرافی والکس اعتماد داشته باشید. این صرافی امنیت بسیار بالایی دارد و از کیف پول گرم و سرد پشتیبانی می‌کند. همچنین، این صرافی دارای فرآیند احراز هویت دو مرحله‌ای است و می‌تواند به افراد کمک کند در یک بستر مناسب به ترید بپردازند و به سود مناسبی دست پیدا کنند.

کد خبر: ۲۷۵٬۴۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha