۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
افزایش ۵۰ تا ۱۵۰ درصدی تولیدات لوازم خانگی در ۳ ماهه نخست امسال
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد

افزایش ۵۰ تا ۱۵۰ درصدی تولیدات لوازم خانگی در ۳ ماهه نخست امسال

مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، از افزایش ۵۰ تا ۱۵۰ درصدی تولید انواع محصولات و لوازم خانگی در سه ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت که به منظور بهره‌برداری از واحدهای تولیدی و صنعتی پیشران در قالب هفته چهارم پویش «تولید، تداوم امید» به استان قم سفر کرده، یک واحد صنعتی تولید لوازم خانگی را بازدید کرد.

وی همچنین از افزایش ۵۰ تا ۱۵۰ درصدی تولید انواع محصولات و لوازم خانگی در سه ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

این شرکت تولید لوازم خانگی در زمینه تولید انواع لباس شویی، جارو برقی، ظرفشویی، کولر و سایر اقلام مورد نیاز خانوارها، فعال بوده و با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰۵۰ میلیارد تومان برای بیش از ۱۰۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با این شرکت سرفصل برنامه بازدید سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از این واحد بزرگ صنعتی در استان قم است.

پویش «تولید، تداوم امید» امروز با حضور سرپرست وزارت صمت در استان قم، به ایستگاه چهارم رسید. در قالب این پویش قرار است ۲۰۰ طرح صنعتی و معدنی پیشران با سرمایه گذاری ۱۷۰ هزار میلیارد تومانی و اشتغال مستقیم ۴۱ هزار نفری تا شهریور ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می رسد.

کد خبر: ۲۷٬۵۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha