۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
بازگشت ۲۶۲ واحد تولیدی راکد استان تهران به چرخه فعالیت
معاون سیاسی استاندار تهران اعلام کرد

بازگشت ۲۶۲ واحد تولیدی راکد استان تهران به چرخه فعالیت

معاون سیاسی استاندار تهران با اعلام این خبر گفت: ۵ هزار نفر در این واحدها مشغول به فعالیت شده اند که همین اقدامات کاهش یک درصدی نرخ بیکاری را در یکسال اخیر رقم زده است.

به گزارش بازار، سید عباس جوهری در جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) که در مرکز نمایشگاه هوایی تهران برگزار شد، افزود: در دولت سیزدهم موضوع خودکفایی و رونق اقتصادی و رونق تولید که از تاکیدات مقام معظم رهبری است به طور ویژه در دستور کار دولت و مجموعه استان تهران قرار گرفته است، چنانکه طی یک سال اخیر در حوزه رونق تولید یک هزار و ۲۶۲ واحد تولیدی راکد را با تمهیدات صورت گرفته به چرخه تولید بازگردانده ایم.

جوهری از اختصاص ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات از ابتدای امسال تا کنون به مقوله تولید در استان تهران خبر داد و تصریح کرد: در مدت زمان خدمت دولت سیزدهم بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی راکد احیا شده است.

او کمیته امداد و اقدامات این مجموعه را در زمینه خودکفایی مهم و ارزشمند دانست و گفت: این جشن خودکفایی نتیجه تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی عزیزان و مسوولان و همکاری خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) است که آستین همت بالا زدند و با تسهیلات حداقلی با غیرت و همت خانواده این شکوه را رقم زدند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران همچنین با اشاره به اینکه در دو هفته آینده و همزمان با ۱۱ اسفند ماه امر خطیر انتخابات را در پیش داریم افزود: برای برگزاری این امر مهم یک سالی است که مشغول هستیم و به فضل الهی مقدمات برگزاری یک انتخابات سالم و رقابتی را مهیا کرده ایم و با تامین امنیت آن را به سرمنزل نهایی خواهیم رساند.

جوهری با تاکید بر پررنگ کردن چهار راهبرد «امنیت»، «رقابت»، «مشارکت» و «سلامت» که مورد تاکید مقام معظم رهبری است گفت: با یاری خداوند تا این مرحله از برگزاری انتخابات شاهد شور خوبی از برگزاری انتخابات هستیم.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه در این انتخابات شاهد رشد ثبت نام‌ها بوده ایم ادامه داد: شاهد هستیم که در این دوره پیش ثبت نام‌ها رشد ۳ برابری داشته اند و ۶۸ درصد داوطلبان تائید صلاحیت شدند تا شاهد حماسه سیاسی در ۱۱ اسفندماه باشیم.

کد خبر: ۲۷۳٬۹۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha