۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
صیادان بوشهر درصدی از صید خود را در بازار استان توزیع کنند/ تعطیلی بازارهای سرپوشیده
استاندار بوشهر:

صیادان بوشهر درصدی از صید خود را در بازار استان توزیع کنند/ تعطیلی بازارهای سرپوشیده

بوشهر- گراوند، استاندار بوشهر گفت: در صورتی که صیادان درصدی از صید خود را در بازار استان توزیع نکنند سهمیه گازوئیل آنان قطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند بعدازظهر چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر در استانداری بوشهر اظهار داشت: توزیع بخشی از صید در استان در راستای کمک به معیشت مردم استان و جلوگیری از افزایش قیمت آبزیان صورت خواهد گرفت و اداره کل شیلات با همکاری سازمان صمت، نظارت خود بر بازار آبزیان را تشدید کنند.

وی تصریح کرد: از واحدهای تولیدی تولید مرغ در استان انتظار داریم بر اساس قیمت اعلامی از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کننده اقدام کرده و اداره کل صمت بازرسی و نظارت خود را هم افزایش دهد.

گراوند اضافه کرد: سیمان مورد نیاز پروژه‌های در حال اجرای استان بوشهر از سوی واحدهای تولیدکننده سیمان مستقر در استان تأمین شود.

وی بیان کرد: مجوز صادرات به کارخانه‌هایی که سیمان مورد نیاز پروژه‌های مهم استانی را تأمین نمی‌کنند توسط ادارات کل بنادر و گمرکات استان سیمان داده نشود.

گراوند گفت: از فردا به مدت یک هفته بازارهای سرپوشیده در شهرستان‌های بوشهر، کنگان، دشتستان و گناوه به دلیل شیوع بالای کرونا در این شهرستان‌ها تعطیل می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه همکاری بازار نقش مهمی در شکستن زنجیره کرونا دارد افزود: همه مردم باید در زمینه مقابله با کرونا همکاری کنند و مسائل بهداشت فردی و عمومی را مدنظر داشته باشند.

کد خبر: ۲۷٬۳۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha