۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
شبکه برق پایدار است| تیم های عملیاتی در آمادگی کامل
مدیرعامل شرکت توانیر:

شبکه برق پایدار است| تیم های عملیاتی در آمادگی کامل

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران ضمن اشاره به پایداری کامل شبکه برق کشور گفت: تیم های عملیاتی و فنی برق با وجود ناپایداری هوا در آمادگی کامل هستند.

به گزارش بازار، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه در حال حاضر همه اکیپ های عملیاتی، فنی و پیمانکاری برق در آماده باش قرار دارند خاطرنشان کرد: اگرچه شاهد ناپایداری هوا در کشور هستیم اما شبکه‌های برق کاملا پایدار است.

وی با اشاره به بارش باران در مناطق شهری و برف در مناطق کوهستانی ادامه داد: ضروری است هموطنان در این شرایط نکات ایمنی را رعایت کنند و به ویژه به منظور جلوگیری از برق گرفتگی احتمالی، از نزدیک شدن و دست زدن به دکل ها و پایه های برق، تابلوهای برق و همه تاسیسات برقی که در معرض بارش برف و باران قرار دارند، خودداری کنند.

مدیرعامل توانیر همچنین به بارش شدید باران در کردستان و رانش زمین در برخی مناطق روستایی اشاره کرد و گفت: بارش شدید باران، باعث رانش زمین و قطعی برق ۹۳ روستا در شهرستان سقز شده بود.

رجبی مشهدی در عین حال از اتصال برق ۴۵ روستا در این میان خبر داد و خاطرنشان ساخت: تلاش ها برای برقدار کردن بقیه روستاها ادامه دارد که به این منظور بیش از ۵۰ گروه عملیاتی در حال فعالیت هستند.

وی افزود: بازگشایی راه های مواصلاتی روستایی توسط نیروهای راهداری می‌ تواند باعث افزایش سرعت عمل اکیپ‌های برق شود.

کد خبر: ۲۷۳٬۶۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha