۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
افتتاح مجموعه انبارهای سردار شهید سید رضی موسوی در نفت سپاهان

افتتاح مجموعه انبارهای سردار شهید سید رضی موسوی در نفت سپاهان

به مناسبت ایام فرخنده شعبانیه و با حضور خانواده شهدا، جانبازان دفاع مقدس، امام جمعه، فرماندار و رئیس شورای شهر شاهین شهر مجموعه انبارهای سردار شهید سید رضی موسوی افتتاح شد.

به گزارش بازار به نقل از نفت سپاهان، به مناسبت ایام فرخنده شعبانیه و همزمان با ولادت امام حسین (ع)، حضرت ابولفضل عباس(ع) و امام سجاد (ع) در جمع اصحاب رسانه و با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان دفاع مقدس، امام جمعه، فرماندار و رئیس شورای شهر شاهین شهر مجموعه انبارهای سردار شهید سید رضی موسوی افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان در این مراسم با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام شعبانیه اظهار داشت: همه ما مدیون خون شهدا و ایثارگری های جانبازان دفاع مقدس هستیم. فرهاد امین دهقان با اشاره به اینکه امروز دشمن در عرصه‌های مختلف شکست خورده است، افزود: اکنون با جنگ اقتصادی دشمن مواجه هستیم، مقام معظم رهبری شعار سال جاری را مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند که در حقیقت چراغ راه‌ شرکت ها و مجموعه های داخل کشور را روشن کردند.

شرکت نفت سپاهان با ۱۰۰ درصد ظرفیت خود تولید می کندوی تصریح کرد: در همین راستا شرکت نفت سپاهان در هر دو بخش مهار تورم و رشد تولید نقش خود را به خوبی ایفا کرده است به گونه ای که در حال حاضر این شرکت با ۱۰۰ درصد ظرفیت تولید خود فعالیت می‌کند که جای قدردانی از همکاران ‌مان در نفت سپاهان دارد.

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با بیان اینکه این شرکت صادرات محور است، خاطرنشان کرد: این ویژگی شرکت نفت سپاهان به مهارتورم نیز کمک کرده و صادرات و ارز آوری خوبی هم به همراه داشته است.

وی با اشاره به افتتاح مجموعه انبارهای سردار شهید سید رضی موسوی بیان کرد: تلاش همکاران در گذشته و حال سبب این اتفاقات خوب شده و این ۲ مجموعه انبار به مساحت ۸ هزار و ۵ هزار متر مربع می‌باشد که برای ملزومات بسته بندی، مواد اولیه و افزودنی شرکت نفت سپاهان استفاده خواهند شد. پس از انقلاب به برکت ایمان مردم، صنعت کشور رونق گرفتامام جمعه شاهین شهر در این مراسم با قدردانی از کارکنان، مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت نفت سپاهان اظهار داشت: ایام بسیار زیبا و خجسته‌ای است.

حجت الاسلام و المسلمین قاسم باقریان با اشاره به اینکه افتخار می کنیم وابسته به مکتبی هستیم که اساس پیشرفت انسان هم در دنیا و هم در آخرت است، تصریح کرد: اسلام دنیا را از آخرت جدا نمی‌داند و هم سوی یکدیگر قرار داده است. وی بیان کرد: برخی افراد شاید این موضوع را نپذیرند ولی غربی ها در گذشته علم را عامل بدبختی و عقب افتادگی انسان قلمداد می کردند، اما با بدست آوردن قرآن در جنگ های صلیبی فهیمدند که با علم و دانش هم می توان به خدا رسید، افتخار می‌کنیم که معجزه پیامبر (ص) قرآن است که دستور پیشرفت ما در خانواده، اجتماع، دنیا، آخرت و غیره است.

حجت الاسلام و المسلمین باقریان با بیان اینکه دشمن امروزه بزگ ترین فشارها بر روی مردم و صنعت گران از طریق مختلف وارد کرده اند، گفت: افتخار می‌کنم در جایی صحبت می کنم که با وجود تمام فشارها و تحریم ها، خوش درخشیدند همراه با عرفان، اخلاق و معنویت این مسئله را ثابت کرده اند.

وی بیان کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری دانشمندان روزگار و شاگرد اهل بیت (ع) هستند. امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه برخی افراد می گفتند پس از انقلاب تمام صنعت کشور از کار خواهد افتاد، افزود: اما به برکت ایمان مردم صنعت کشور رونق گرفت.

وی با بیان اینکه انتخابات بسیار مهم است، تصریح کرد: در زمان پیامبر(ص) هم مشورت و نظر گرفتن از مردم انجام می شده است، مشارکت در انتخابات وظیفه همگان بوده و سبب استحکام بخشی به زیرساخت های اقتصادی، اجتماعی و قدرت در کشورمان می شود. با خودباوری به جهان می‌گوییم "ما می‌توانیم"فرماندار شاهین شهر و میمه نیز در این مراسم با قدردانی از همه عوامل شرکت نفت سپاهان اظهار داشت: اگر امام راحل نبود این خودباوری هم امروز نبود.

محمد کاظمی طبا تصریح کرد: این مجموعه نفتی که پس از انقلاب و در سال ۶۳ راه اندازی شده است امروز به دست مهندسان داخلی هدایت می شود، اگر این خودباوری وجود نداشت این مجموعه ها اکنون به دست مستشاران خارجی هدایت می شد و ما کارگری آنها را می کردیم، اکنون افتخار می‌کنیم که در این عرصه در جهان حرف برای گفتن داریم و به دنیا می گوییم که "ما می‌توانیم".

وی با اشاره به اینکه دشمن قرارش براین است که دمشنی بکند، بیان کرد: اوایل انقلاب جنگ نظامی داشتیم بعد جنگ فرهنگی و اکنون هم جنگ اقتصادی؛ دشمن در این جنگ سرمایه گذاری کرده است.

فرماندار شاهین شهر و میمه پیرامون انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری خاطرنشان کرد: در این انتخابات با مشارکت مردم، برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد خورد، وظیفه داریم از حق خودمان، جمهوریت و نظام دفاع کنیم، دشمن در این راستا عدم مشارکت را مد نظر قرار داده است، امیدوار هستیم انتخابات با مشارکت گسترده و همیشگی مردم پای صندوق های رای را شاهد باشیم. گفتنی است

در این مراسم سردار محمد تقی امینی از فرماندهان لشکر ۸ نجف اشرف و همرزمان شهید احمد کاظمی به بیان خاطرات پرداخت. در پایان مراسم ازجانبازان دفاع مقدس آقایان اصغر جوانمرد و مصطفی حق شناس، مادر شهید بهمن امیریان، مادر شهید فردین داوودی، والدین شهید جمال گنجعلی و جانبازان شاغل در شرکت نفت سپاهان، مهنس دهقانیان، حسینعلی خیری، حمیدرضا حبیبی، رضا منصوری و حمیدرضا پناهی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر: ۲۷۳٬۵۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha