۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
مرغداران در صورت عدم رعایت مصوبات ستاد تنظیم بازار به قانون سپرده می شوند
استاندار زنجان:

مرغداران در صورت عدم رعایت مصوبات ستاد تنظیم بازار به قانون سپرده می شوند

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه اگر مرغداران قیمت مصوب ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان را رعایت نکنند با آنها برخورد می شود، گفت: این افراد سود جو به عنوان مخل نظم اقتصادی به دست قانون سپرده شده و به مردم هم معرفی می شوند. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار در محل استانداری زنجان، بر تشدید بازرسی ها از بازار زنجان تاکید کرد و گفت: تمام مدیران در این روزها وظیفه دارند علاوه بر تامین سلامت مردم، آرامش در جامعه را هم برقرار کنند. 

وی با بیان اینکه قیمت گوشت مرغ در مرغداری ۱۰۷ هزار و ۵۰۰  ریال و در بازار باید  ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان باشد، اظهار کرد: مرغداران در صورت رعایت قیمت مصوب و عمل به مصوبات ستاد تنظیم بازار می‌توانند برای دریافت مجوز صادرات مرغ مازاد خود اقدام کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه اگر مشکل مرغداران، نهاده‌های دامی است، گفت: با وزیر جهاد کشاورزی مذاکره شده و نهاده‌های وارداتی تا چند روز آینده، توزیع می شود. 

حقیقی تاکید کرد: متاسفانه طیور برخی استانها از محورهای استان زنجان قاچاق می شود و باید جلوی قاچاق طیور گرفته شود.

وی با بیان اینکه اگر مرغداران قیمت مصوب ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان را رعایت نکنند با آنها برخورد می شود، تاکید کرد: این افراد سود جو به عنوان مخل نظم اقتصادی به دست قانون سپرده شده و به مردم هم معرفی می شوند. 

استاندار زنجان، با بیان اینکه امروز باید به فکر تامین سلامتی مردم باشیم، ابراز داشت: وقت اضافه برای رسیدگی به بی‌انصافی برخی اصناف نداریم.

حقیقی تصریح کرد: اداره کل دامپزشکی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، اجازه صدور مجوز و بارنامه برای خروج طیور از استان را ندارند.

وی افزود: باید مراکز عرضه گوشت مرغ بر اساس قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عمل کنند و گرنه با آنها برخورد می شود. 

کد خبر: ۲۷٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha