۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸
۱۲ پرواز فوق العاده به قطر برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد

۱۲ پرواز فوق العاده به قطر برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما گفت: در مدت برگزاری مسابقات ایران در جام ملت‌های آسیا، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما ۱۲ پرواز فوق‌العاده رفت و برگشت به قطر را برنامه‌ریزی و انجام داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شمس الدین فرزادی پور، از برنامه‌ریزی و انجام ۱۲ پرواز فوق العاده رفت و برگشت در مدت برگزاری مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا در قطر توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما خبر داد و گفت: در این دوره برای علاقه‌مندان این مسابقات پروازهایی از دو فرودگاه تهران و شیراز به مقصد دوحه انجام شد.

مدیر عامل “هما” ادامه داد: در بازه زمانی ۲۳ دی تا ١٩ بهمن ١٤٠٢، تعداد ۷ پرواز رفت و ۶ پرواز برگشت انجام شد که با این تعداد پرواز در مجموع ۵۳۰ صندلی در این مدت ارائه و به نوعی ۹۵ درصد از ظرفیت مسیر استفاده شد.

وی درباره مسیرهای پروازی گفت: ۴ پرواز مستقیم از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به دوحه، ۲ پرواز از شیراز و یک پرواز در مسیر فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) -شیراز- دوحه - فرودگاه امام(ره) انجام شد.

فرزادی پور به روزهای پروازهای برنامه ای "هما" به مقصد دوحه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در روزهای دوشنبه و جمعه هر هفته از شیراز به دوحه و در روزهای سه شنبه هر هفته از فرودگاه لار به فرودگاه دوحه پرواز انجام می‌شود.

کد خبر: ۲۷۳٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha