۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
محدودیت‌های ترافیکی در بازه زمانی ۲۵ تا ۲۸ بهمن‌ ماه در برخی از محورهای مواصلاتی

محدودیت‌های ترافیکی در بازه زمانی ۲۵ تا ۲۸ بهمن‌ ماه در برخی از محورهای مواصلاتی

مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۲۵ بهمن تا شنبه ۲۸ بهمن‌ماه در سطح برخی از محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

به گزارش بازار، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد موتورسیکلت‌ها به استثناء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۵ بهمن تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۸ بهمن از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

بر اساس پیش‌بینی اعمال محدودیت تردد در محور کندوان، در صورت پرحجم بودن تردد و اعلام مأموران پلیس راه، در روز چهارشنبه ۲۵ بهمن تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ از مرزن‌آباد به سمت تهران ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ از پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز) به مقصد چالوس یک‌طرفه خواهد بود.

مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام محدودیت قطعی تردد برای انواع وسایل نقلیه در روز جمعه ۲۷ بهمن، از اعمال محدودیت تردد خودروها از ساعت ۱۴ از آزادراه تهران- شمال به مقصد چالوس خبر داده است.

بر این اساس، از ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۷ بهمن و از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) محور به طور کامل مسدود بوده و از ساعت ۱۷ این روز از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) یک‌طرفه خواهد بود.

گفتنی است این طرح از ساعت ۲۳ اتمام یافته و مسیر حرکت خودروها از پل زنگوله تا مرزن‌آباد دو طرفه می‌شود، همچنین تردد برای ساکنان و افراد محلی از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده پل زنگوله آزاد است.

در محور هراز و در صورت افزایش حجم ترافیک و اعلام ماموران پلیس راه، در روز جمعه ۲۷ بهمن محدودیت یک‌طرفه مقطعی به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد کلیه تریلرها از محور هراز را ممنوع اعلام کرده است.

گفتنی است، تردد خودروهای کامیون و کامیونت به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۵ بهمن و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۶ و ۲۷ بهمن از محور هراز ممنوع است.

کد خبر: ۲۷۳٬۳۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha