۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
راه اندازی واحد تولید و فرآوری گوشت قرمز در شهرک صنعتی بوشهر| ۴۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری شد
استاندار بوشهر:

راه اندازی واحد تولید و فرآوری گوشت قرمز در شهرک صنعتی بوشهر| ۴۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری شد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: با تلاش های انجام شده، واحد تولید، فرآوری و توزیع گوشت قرمز با سرمایه گذاری ۴۵ میلیارد تومان در شهرک صنعتی بوشهر راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی‌زاده پیش از ظهر سه شنبه در آیین افتتاح یک واحد فرآوری محصولات در شهرک صنعتی بوشهر بیان کرد: تکمیل زنحیره ارزش تولیدات و مزیت های استان بوشهر مورد توجه و تاکید قرار دارد و د این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

وی گفت: یکی از موضوعات مهم را امنیت غذایی و تکمیل زنجیره ارزش و صنایع فرآوری دانست و اظهار داشت: یکی از موارد مهم امنیت غذایی تولید محصولات پروتئینی از جمله گوشت است که برای تحقق این مهم گام برمی داریم.

محمدی زاده افزود: در استان، واحد و مرکزی که بتواند گوشت را از مجاری مختلف تأمین، فرآوری، بسته‌بندی، نگهداری و توزیع کند در 8 سال گذشته وجود نداشت و پیگیری مستمری برای احداث این واحد انجام شد.

استاندار بوشهر از احیا و راه‌اندازی یک واحد فرآوری محصولات پروتئینی در شهرک صنعتی بوشهر خبر داد و گفت: کارخانه تأمین، فرآوری، بسته‌بندی، نگهداری و توزیع مواد پروتئینی پس از 8 سال تعطیلی مجدداً در یک اقدام ارزشمند با پشتیبانی صندوق کارآفرینی امید و همکاری سرمایه‌گذار مجدداً احیا و راه‌اندازی شد.

محمدی‌زاده تصریح کرد: تجهیزات جدید در این کارخانه نصب و راه‌اندازی شده و خدمات رسانی به جامعه هدف انجام می شود.

وی اضافه کرد: انتظار می رود با تأمین گوشت قرمز از مسیر پاکستان و گوشت منجمد از کشورهای دیگر از جمله برزیل و با راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی گوشت بوشهر، این کارخانه با بسته‌بندی و فرآوری بدون واسطه وارد بازار استان بوشهر می‌شود و این اقدامی برای کاهش قیمت گوشت قرمز در شرایط فعلی است.

استاندار بوشهر، از کاهش قیمت گوشت قرمز در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با راه‌اندازی کارخانه فرآوری محصولات پروتئینی و کشتارگاه صنعتی بوشهر، گوشت مورد نیاز مردم بدون واسطه تأمین و عرضه می‌شود که نقش مهمی در کاهش این محصول در استان دارد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: این واحد با ظرفیت ۱۳۰۰ تن و با سرمایه گذاری بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال راه اندازی شده است.

کد خبر: ۲۷۳٬۱۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha