۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
چه روشی برای بررسی قیمت ارزهای دیجیتال وجود دارد؟

چه روشی برای بررسی قیمت ارزهای دیجیتال وجود دارد؟

از سال ۲۰۰۹ که بیت کوین به دنیای کریپتوکارنسی معرفی شد تاکنون رمزارزهای مختلفی به بازار معرفی‌شده‌اند که هریک ویژگی، مزایا، قیمت و ارزش خاص خود را دارند.

به گزارش بازار، از سال ۲۰۰۹ که بیت کوین به دنیای کریپتوکارنسی معرفی شد تاکنون رمزارزهای مختلفی به بازار معرفی‌شده‌اند که هریک ویژگی، مزایا، قیمت و ارزش خاص خود را دارند. بررسی اعتبار و قیمت ارزهای دیجیتال از منابع معتبر به شما به‌عنوان یک تریدر کمک خواهد کرد تا در معاملات خود بهتر عمل کنید و به سود برسید. در ادامه مطلب این منابع را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم. تا پایان همراه ما باشید. لازم به ذکر است که این محتوا هیچ‌گونه پیشنهادی به ترید و سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال نبوده و هرگونه معامله و سرمایه‌گذاری در این بازار، باید توسط افراد آموزش‌دیده و باتجربه انجام شود.

بررسی قیمت در سایت رسمی رمزارزها

وب‌سایت‌های رسمی آلت کوین‌ها به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین و محبوب‌ترین منابع برای بررسی قیمت ارزهای دیجیتال شناخته می‌شوند. ازآنجایی‌که این وب‌سایت‌ها فعالیت خود را به‌صورت تخصصی در رابطه با رمزارزها و ذکر جزئیات دقیقی از آن‌ها انجام می‌دهند، بنابراین می‌توان به‌عنوان بهترین و معتبرترین منابع از آن‌ها برای بررسی قیمت رمزارزها استفاده کرد. همچنین اطلاعات خوبی در این سایت‌ها در رابطه بااینکه آن رمزارز چیست؟ چه کسی آن را راه‌اندازی کرده است؟ چه ارزشی دارد؟ تاریخچه آن چیست؟ چه آینده‌ای در دنیای کریپتوکارنسی دارد؟ ارائه‌شده است؛ به عبارتی به‌صورت دقیق و جزئی می‌توانید تاریخچه توکن‌ها را بررسی کنید و درباره وایت پیپر آن‌ها بیشتر بدانید.

بهترین و معتبرترین وب‌سایت‌های کریپتوکارنسی

باتوجه به جمعیت روزافزونی که به دنبال اطلاعات و آمار بازار رمزارزها هستند، سایت‌های بسیاری برای بررسی قیمت ارزهای دیجیتال طراحی و ارائه‌شده‌اند. این سایت‌ها به شما کمک می‌کنند تا به‌صورت آنلاین و در لحظه، قیمت‌ توکن‌ها را مشاهده و نمودارهای تغییر قیمت را بررسی کنید. در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

سایت تخصصی کوین مارکت کپ Coinmarketcap))

کوین مارکت کپ یکی از معتبرترین پلتفرم‌های تحلیل و بررسی قیمت رمزارزها است که توسط برندون چز (Brandon Chez) در سال ۲۰۱۳ طراحی و ارائه شد. این وب‌سایت با تجمیع و ردیابی قیمت به پوشش اطلاعات وسیعی از ارزهای دیجیتال می‌پردازد. این سایت همچنین خدماتی مانند رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال ازنظر ارزش بازار، چارت‌های قیمت، رنکینگ صرافی‌های معتبر و امکانات بسیار دیگری را ارائه می‌کند؛ بنابراین می‌تواند منبع خوبی برای بررسی قیمت توکن‌های مختلف باشد.

سایت کوین لیب (coinlib)

کوین لیب یکی دیگر از پلتفرم‌های معتبر کریپتوکارنسی است که با ارائه داده‌ها و ابزارهای مختلف، فرآیند سرمایه‌گذاری و تحلیل بازار رمزارزها را ساده می‌کند. این سایت با ویژگی‌هایی مانند ردیابی نمونه کارها، هشدارهای قیمت و به‌روزرسانی‌های لحظه‌ای بازار، به کاربران این امکان را می‌دهد که به‌طور دقیق از وضعیت بازار مطلع شوند و آگاهانه تصمیم بگیرند؛ همچنین قابلیت مقایسه ارزهای دیجیتال مختلف از این طریق فراهم است.

چه روشی برای بررسی قیمت ارزهای دیجیتال وجود دارد؟

کوین گکو (CoinGecko)

یکی دیگر بهترین از وب‌سایت‌های ردیابی قیمت ارزهای دیجیتال و حجم، کوین گکو است که کاری مشابه کوین مارکت کپ را انجام می‌دهد. از طریق این وب‌سایت می‌توان قیمت ۱۰۰۰ ارز رمزنگاری‌شده را در بازه زمانی مختلف مشاهده و پیگیری کرد؛ همچنین امکان مشاهده سایت و رابط کاربری آن به ۱۵ زبان مختلف غیر از انگلیسی وجود دارد.

کریپتو کومپیر (Cryptocompare)

کریپتو کومپیر یک سایت مشهور و قدرتمند در حوزه ارزهای دیجیتال است که به کاربران امکان مشاهده حجم معاملات رمزارزها به همراه اطلاعات دقیقی درباره آن‌ها، قیمت‌ها، نمودارها و ابزارهای تحلیلی ارائه می‌کند. کریپتو کومپیر علاوه بر ارائه اطلاعات کلی در مورد ارزهای دیجیتال، برای بررسی حجم معاملات در صرافی‌های مختلف به‌صورت زنده نیز کارآمد است.

ارزیابی قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی‌ها

یکی دیگر از بسترهای مناسب برای بررسی قیمت و اعتبار رمزارزها، صرافی‌های ارز دیجیتالی هستند. با توجه به اینکه این روزها پلتفرم‌های معاملاتی مختلفی به بازار ارائه‌شده است، بنابراین پیشنهاد می‌شود که به‌منظور حفظ سرمایه و در امان ماندن از خطرات سرقت و هک دارایی‌ها، همواره در معتبرترین صرافی‌ها به ترید بپردازید. در ادامه تعدادی از آن‌ها را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم:

صرافی معتبر کراکن

کراکن یکی از صرافی‌های قدیمی و معتبر در حوزه ارزهای دیجیتال است که فعالیت رسمی خود را از سال ۲۰۱۳ آغاز کرد. این صرافی از حدود ۱۸۵ ارز دیجیتال دیگر پشتیبانی می‌کند و بیش از ۹ میلیون کاربر از ۱۹۰ کشور جهان دارد. حجم معاملات فصلی آن نیز به بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار می‌رسد؛ بنابراین منبع قابل‌اعتمادی برای بررسی قیمت ارزهای دیجیتال و ترید آن‌ها خواهد بود.

صرافی کوکوین

یکی دیگر از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال، کوکوین است که بیش از ۲۰ میلیون کاربر از ۲۰۰ نقطه جهان دارد. جالب است بدانید طبق ادعای این صرافی از هر ۴ تریدر یکی از آن‌ها از این پلتفرم استفاده می‌کند. پشتیبانی از خرید و فروش بیش از ۷۰۰ رمزارز مختلف مانند تتر، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و دیگر آلت کوین‌ها و همچنین رابط کاربری ساده و آسان ازجمله مهم‌ترین دلایل محبوبیت کوکوین است.

چه روشی برای بررسی قیمت ارزهای دیجیتال وجود دارد؟

صرافی بایننس

بایننس که این روزها به‌عنوان یکی از برترین صرافی ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود از سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را آغاز کرده است. این صرافی از زمان شروع فعالیت با تمرکز بر کارمزد کم و پشتیبانی از متنوع‌ترین رمزارزها به‌سرعت در میان معامله‌گران محبوبیت یافت. هم‌اکنون نیز بیش از ۹۰ میلیون کاربر از این صرافی برای خرید و ترید ارز دیجیتال استفاده می‌کنند.

کد خبر: ۲۷۳٬۱۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha