۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
اعزام ۸۷ هزار زائر به سرزمین وحی در ۱۱ ماه گذشته
مدیرعامل هما اعلام‌کرد

اعزام ۸۷ هزار زائر به سرزمین وحی در ۱۱ ماه گذشته

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام‌کرد که در ۱۱ ماه گذشته بیش از ۸۷ هزار زائر به سرزمین وحی اعزام شدند و عملیات اربعین با ظرفیت ۲ برابری نسبت به سال قبل انجام شد.

به گزارش بازار، شمس‌الدین فرزادی‌پور در مراسم تجلیل از کارکنان نمونه سه ماهه سوم سال و دی ماه ۱۴۰۲ و اعلام تبدیل وضعیت ایثارگران هما افزود: با یک سال تلاش شبانه‌روزی همکاران در مجموعه‌ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در همه‌ بخش‌ها، در ۱۱ ماه گذشته توانستیم ماموریت های سنگینی همچون حج تمتع ۱۴۰۲ با اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر به سرزمین وحی و عملیات اربعین را با ظرفیت ۲ برابری نسبت به سال قبل و پروازهای جام جهانی قطر به انجام برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: در گام بعدی برآنیم پروازهای ایام نوروز و عملیات حج ۱۴۰۳ را در عالی‌ترین سطح ارائه کنیم.

مدیرعامل هما همچنین در سخنانی ضمن تبریک این اعیاد مبارک اظهار داشت: در ۱۲ بهمن ۵۷ مردی از اصحاب الهی پا به فرودگاه مهرآباد گذاشت و حرکتی را آغاز کرد که شاید در آن روزها کسی باور نداشت ثمره‌ این حرکت چه خواهد شد. نهالی بسیار نحیف اما ریشه‌دار که امروز تبدیل به یک قدرت شده‌ است و به برکت انقلاب نگاه جدیدی را برای دنیا باز کرده است.

وی ادامه‌داد: برای نهال انقلاب بهای زیادی داده‌ شده‌ است. شهدا، آزادگان، جانبازان و خانواده آنان سختی‌های بسیاری متحمل شدند و ثمره انقلاب، درختی تنومند است.

فرزادی‌پور با اشاره به تبدیل وضعیت ایثارگران در هواپیمایی «هما» گفت: در مجموعه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، نزدیک به یک‌هزار و ۴۷۰ نفر از مجموع ایثارگران همایی تبدیل وضعیت شدند.

مدیر عامل هما در ادامه خطاب به کارکنان ایثارگر گفت: تبدیل وضعیت برای شما شروع تازه‌ای خواهد بود و ادامه‌ مسیر ایثارگری برای شما با حساسیت بیشتر باید استمرار داشته و الگوی سایر کارکنان باشید.

وی افزود: ایثارگری در هما کار مضاعف، شبانه‌روزی و دقت در امور است. بر این اساس انتظار می‌رود مانند پدران، برادران خود که در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس یا مراحل بعد آن ایثارگری کردند و از جان مایه گذاشتند، شما نیز امروز در عرصه‌ کار و تلاش حضور داشته‌ باشید. ایثارگر آسایش ندارد و همواره در حال فعالیت و تلاش مضاعف است.

کد خبر: ۲۷۲٬۶۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha