۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
نمایندگی‌استاندارد لاماری در اهواز افتتاح شد

نمایندگی‌استاندارد لاماری در اهواز افتتاح شد

سیزدهمین نمایندگی استاندارد لاماری در شهر اهواز افتتاح شد.

به گزارش بازار، شرکت آرین پارس موتور در راستای توسعه شبکه نمایندگی‌های خود، اقدام به افتتاح نمایندگی کد ۶۱۰۲ در شهر اهوازکرد و با آغاز فعالیت رسمی این نمایندگی، تعداد نمایندگی‌های استاندارد برند لاماری در کشور به سیزده رسید.

در افتتاح نمایندگی لاماری ۶۱۰۲ با مدیریت عبدالمجید مزرعه و به وسعت ۴۰۰ متر مربع در منطقه بلوار آیت الله بهبهانی  شهر اهواز، محصول لاماری ایما به نمایش گذاشته شد.

این خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDI) بهره می‌برد که توان تولید قدرت ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور ۲۸۵ نیوتن‌متر را دارد. این قدرت از طریق جعبه‌دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

نمایندگی لاماری کد ۶۱۰۲ به‌عنوان نخستین نماینده این برند در جنوب کشور، با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و آموزش‌دیده آماده خدمت‌رسانی به مشتریان برند لاماری در شهر اهواز است.

تجهیز و افتتاح سایر نمایندگی‌های فروش لاماری و همچنین نمایندگی‌های خدمات پس از فروش این برند طی هفته‌های آتی در دستور کار شرکت آرین پارس موتور قرار دارد و در راستای توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش برند لاماری، نمایندگی‌های این برند براساس استاندارد مدون و مکتوب تا سال آینده آماده ارائه خدمات به مشتریان لاماری در سراسر کشور هستند.

کد خبر: ۲۷۲٬۴۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha