۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
بانک مسکن از هر اقدامی برای بازگشت آرامش به بازار مسکن حمایت می‌کند
مدیرعامل بانک مسکن:

بانک مسکن از هر اقدامی برای بازگشت آرامش به بازار مسکن حمایت می‌کند

مدیرعامل بانک مسکن گفت که با توجه به اهداف دولت، کار و فعالیت برای تامین نیاز مردم اولویت ماست و از هر طرح، برنامه و اقدامی برای بازگرداندن آرامش به بازار مسکن حمایت می‌‎کنیم.

به گزارش بازار به نقل از بانک مسکن، سید عباس حسینی در آیین معرفی و رونمایی صندوق املاک و مستغلات با اشاره به آیه ۸ سوره نحل افزود: آن‌چنان که در این سوره اشاره شده است «و خداوند برای شما از خانه‌هایتان محل سکونت و آرامش قرار داده است»، ما نیز برای اجرای فرمان الهی همه توان و ظرفیت در اختیارمان را برای خلق آرامش در خانه مردم به کار می گیریم.

وی تاکید کرد: هر اقدامی برای آرامش مردم در تامین مامن و مسکن، وظیفه ما خدمتگزاران مردم است.

حسینی در توضیح اقدامات بانک مسکن برای توسعه فعالیت‌های بازار سرمایه، گفت: هر آنچه سازمان بورس در حوزه مسکن در نظر دارد را برآورده خواهیم کرد؛ در همین راستا هر ریسکی که وجود دارد و مانع افرایش سهم مسکن در بازار سرمایه شده است باید برداشته شود.

وی تاکید کرد: برای تحقق این هدف از ظرفیت دانش و ابزارهای مالی در اختیار استفاده می کنیم.

حسینی یادآور شد: استفاده از منابع متعدد برای تامین مالی حوزه مسکن، راهبرد اصلی بانک است و رونمایی از این صندوق، یکی از این ابزارهاست.

وی با اشاره به آغاز پذیره نویسی صندوق با رقم ۵۰۰ میلیارد تومان از نیمه شعبان، گفت: آغاز به کار بزرگترین صندوق املاک و مستغلات با ۵۰۰ میلیارد تومان است ،اما با توجه به ظرفیت بانک که فراتر از این اعداد است انتظار داریم در ۶ ماه ابتدایی سال آینده اعتبار صندوق به ۱۰ همت افزایش یابد.

مدیرعامل بانک مسکن تصریح کرد: این بانک از همه شرکت‌های خود در بازار سرمایه حمایت می‌کند و برنامه‌های متعددی برای قدرتمند شدن شرکت‌های تابعه دارد که با ابزارهای مختلف این امکان را فراهم می‌کنیم.

کد خبر: ۲۷۲٬۲۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha