۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸
توجه به پژوهش در تولید ضروری است
استاندار زنجان:

توجه به پژوهش در تولید ضروری است

زنجان- استاندار زنجان، بر لزوم توجه به پژوهش در تولید اشاره کرد و گفت: هزینه کرد پژوهش باید چند برابر شود تا همراه با تغیرات و دستاوردهای جدید دنیا بتوانیم گام برداریم.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی شامگاه یکشنبه در جشن دهه فجر در شرکت پارس سوییچ، با بیان اینکه قدمت مبارزات و ایستادگی ملت ایران سابقه ۲۰۰ ساله دارد،گفت: در این مسیر، چهره ای مثل امیر کبیر جلوه ای از گفتمان خدمت و مقابله با استعمار بود.

وی اظهار داشت: در انقلاب اسلامی مقاومت و ایستادگی در کشور در قامت یک ملت به رهبری حضرت امام(ره) بروز کرد و آن حماسه عظیم را رقم زد.

استاندار زنجان، بر لزوم توجه به پژوهش در تولید اشاره کرد و گفت: هزینه کرد پژوهش باید چند برابر شود تا همراه با تغیرات و دستاوردهای جدید دنیا بتوانیم گام برداریم.

افشارچی با اشاره به اینکه صنایع راهبردی و مهم ستون ایستادگی کشور در شرایط سخت اقتصادی و مقابله با نقشه‌های دشمنان است،تاکید کرد: هزینه دادن ملت ایران برای ایستادگی در برابر استکبار است.

وی شرکت پارس سوئیچ را از واحدهای با قدمت صنعت استان یاد کرد و افزود: چنین واحدهایی یک بنگاه اقتصادی صرف نیستند بلکه یکی از ستون هایی است که کشور برای ایستادگی به چنین صنایعی نیاز دارد.

کد خبر: ۲۷۱٬۵۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha