۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
زیرساخت ضعیف عامل گریز مردم از بازار بورس
کوچکی نژاد در گفتگو با بازار عنوان کرد

زیرساخت ضعیف عامل گریز مردم از بازار بورس

کوچکی نژاد، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: فقدان زیر ساخت های مناسب در بازار بورس می تواند مشکل آفرین شده و باعث شود تا متقاضیان از این بازار روگردان شوند.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار با اشاره به زیرساخت های ناکافی در بازار بورس، گفت: فعالیت و بازار اقتصادی چون بازار بورس، بدون شک نیازمند زیرساخت های مناسب و صحیح است.

وی اظهارداشت: اینکه بورس رشد کند و مردم در این بازار سرمایه‌گذاری کنند نکته‌ای مثبتی است به شرط انکه زیر ساخت های فنی این بازار مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان داشت : بدون شک فقدان زیر ساخت های مناسب در بازار بورس می تواند مشکل آفرین شده و باعث شود تا متقاضیان از این بازار روگردان شوند.

کوچکی نژاد تصریح کرد: هرگونه حرکت هیجانی مردم در بازار بورس رفتار مناسبی نیست و البته در این بخش هم باید از سوی دست اندرکاران بورس مدیریت صحیحی صورت گیرد و آموزش لازم به متقاضیان داده شود چرا که هر گونه تعجیل، بدون توجه به اصول بازار بورس می‌تواند ضرر و زیان روی دست مردم باقی بگذارد.

وی تصریح کرد: مسئولان باید با طرق مختلف مردم را در زمینه سرمایه گذاری در بورس هدایت کنند تا سرمایه مردم در این بازار از بین نرود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مردم در شرایط فعلی اقتصادی تحمل شوک‌های دیگری را ندارند، اظهار داشت: دستگاه‌هایی از قبیل سازمان بورس، سازمان خصوصی سازی و همچنین وزارت اقتصاد و امور دارایی باید پا به میدان گذاشته و مدیریت صحیحی را در بازار بورس خلق کنند تا مردم با یک اطمینان خاطر و تدریجی به بازار بورس ملحق شوند.

کد خبر: ۲۷٬۰۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha