۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳
۱۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ابهر تامین شده است
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

۱۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ابهر تامین شده است

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:، با بیان اینکه در مجموع ۱۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ابهر تامین شده است،گفت: با تامین این میزان زمین مشکل حل نمی شود.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان،اصغر اسماعیلی ،به طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ابهر اشاره کرد و گفت: ۶ هزار نفر در این شهرستان ثبت کردند که حدود دو هزار نفر تایید نهایی شدند.

وی با بیان اینکه ۱.۵ هکتار زمین برای پروژه ۲۸۲ واحدی در شهرستان ابهر تامین شده است،اظهار کرد: در این راستا ۳.۵ هکتار برای پروژه ۴۸۴ واحدی گلسار و ۱۴ هکتار هم برای پروژه هزار واحدی در این شهرستان تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه در مجموع ۱۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ابهر تامین شده است،گفت: متاسفانه با تامین این میزان زمین مشکل حل نمی شود و به زمین با متراژ بالایی درشهرستان ابهر نیاز است.

اسماعیلی تاکید کرد: متاسفانه علی رغم پیگیری‌ها و تامین زمین موجود، باز هم به مساحت بیشتری برای طرح فعلی و طرحهای آینده در ابهر نیاز داریم که از تمام توان و ظرفیتها برای تامین زمین استفاده خواهیم کرد.

کد خبر: ۲۶۹٬۸۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha