۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
توسعه شعب بانک سینا در راستای افزایش دسترس‌پذیری با جدیت دنبال می‌شود
قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا:

توسعه شعب بانک سینا در راستای افزایش دسترس‌پذیری با جدیت دنبال می‌شود

قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا در مراسم افتتاح شعبه سهروردی گفت: توسعه شعب بانک سینا در چارچوب طرح راهبردی کسب‌وکار بانک با هدف افزایش دسترس‌پذیری خدمات بانک با جدیت دنبال خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، چنگیر مروج، قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت امیر مؤمنان، حضرت علی(ع) در مراسم افتتاح شعبه سهروردی با بیان این موضوع که امروزه توسعه فراگیری مالی، یکی از ضرورت‌های صنعت بانکداری به شمار می‌رود، گفت: بانک سینا در تلاش است تا متناسب با نیازهای گروه‌های مشتریان، شبکه فروش محصولات و خدمات خود را گسترش دهد.

وی افزود: در دسترس بودن و مقرون به‌صرفه‌ بودن استفاده‌ از محصولات و خدمات مالی و بانکی برای تمام شهروندان و کسب‌وکارهای جامعه، بدون توجه به میزان ثروت، دارایی، درآمد، محل زندگی، کار و دیگر شاخص‌های محدودکننده‌ دسترسی به محصولات و خدمات مالی، یکی از راهبردهای اصلی در بانک سینا است.

مروج با اشاره به طرح راهبردی کسب‌وکار بانک سینا، تصریح کرد: توسعه هدفمند شعب بانک در کنار توسعه زیرساخت‌های فناورانه، ایجاد بانکداری دیجیتال و پلتفرمی در بانک سینا به عنوان دو راهبرد مکمّل، زمینه خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به گروه‌های مشتریان را فراهم می‌آورد.

قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا خاطر نشان ساخت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، در آینده نزدیک بخش عمده‌ای از ظرفیت پیشخوان شعب، به ارائه خدمات مشاوره‌ای و سوپرمارکت مالی اختصاص می‌یابد و خدمات بانکداری خرد در بسترهای پلتفرمی و دیجیتال صورت می‌پذیرد.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود، با تأکید بر تداوم هم‌افزایی و هم‌گرایی کارکنان در جذب منابع ارزان‌قیمت در فرصت باقی‌مانده تا پایان سال، گفت: از همه همکاران انتظار داریم تا با اراده‌ای راسخ، مطابق با برنامه‌ها و نقشه راه موجود در راستای تحقق اهداف ترسیم‌شده تلاش کنند.

شعبه سهروردی بانک سینا در خیابان سهروردی شمالی، نبش خیابان میرزایی زینالی، پلاک ۴۰۵ واقع است.

کد خبر: ۲۶۹٬۷۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha