۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
تسهیلات ویژه شهرداری تبریز برای طرح جوانی جمعیت و سرمایه‌گذاری در بافت کم‌برخوردار

تسهیلات ویژه شهرداری تبریز برای طرح جوانی جمعیت و سرمایه‌گذاری در بافت کم‌برخوردار

تبریز- شهردار تبریز از پیش‌بینی و ارائه تسهیلات ویژه برای سرمایه‌گذاری در مناطق کم‌برخوردار شهر در دفترچه تعرفه عوارض سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت استاندار فقید آذربایجان‌شرقی، پاکبان شهرداری منطقه ۱ و تبریک اعیاد ماه مبارک رجب اظهار کرد: برخی از بندهای تعرفه عوارض محلی شفافیت نداشته و بعضی هم مورد اعتراض مؤدیان بود که با تلاش همکاران در لایحه تعرفه سال آینده این ابهامات رفع شد.

وی با اشاره به کاهش نرخ تعرفه در سال آتی در مناطق کم برخودار شهر افزود: تبریز بعد از تهران و مشهد، رتبه سوم بافت فرسوده شهری را دارد که در کنار کاهش نرخ تعرفه در مناطق کم‌برخوردار، تسهیلاتی برای بافت فرسوده در نظر گرفتیم.

شهردار تبریز با اشاره به تسهیلات ارائه شده برای مراکز فرهنگی ورزشی و مذهبی در نرخ تعرفه سال آینده اعلام کرد: تسهیلات ویژه‌ای در نرخ تعرفه سال آینده برای سرمایه‌گذاری به خصوص در مناطق کم‌برخوردار شهر در نظر گرفته‌ایم.

وی همچنین از ارائه تسهیلات ویژه برای طرح حمایت از جوانی جمعیت و مالکین اراضی بافت تاریخی شهر در تعرفه سال آینده خبر داد.

ولی عبدالهی، مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تبریز نیز در این جلسه گفت: برخلاف تعرفه سال های قبل معیار تعرفه امسال بر اساس متراژ معابر است به طوری که معبری که ۱۲ متر است یک‌تعرفه دارد و با بزرگ شدن معبر، نرخ تعرفه ۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: هرگونه تغییرات در تعرفه سال آینده بر اساس معیار وزارت کشور است.

کد خبر: ۲۶۹٬۷۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha