۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
فراخوان اجرای طرح توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای مسافری
سازمان راهداری طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛

فراخوان اجرای طرح توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای مسافری

سازمان راهداری در نظر دارد با بهره گیری از ناوگان مسافری تولید کارخانجات داخلی و واردات ناوگان حمل و نقل مسافری با شرایط تخصیص ارز اعلامی بانک مرکزی و اعطای تسهیلات بانکی با اولویت اتوبوس اقدام کند.

به گزارش بازار، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نظر دارد با بهره گیری از ناوگان مسافری تولید کارخانجات داخلی و واردات ناوگان حمل و نقل مسافری با شرایط تخصیص ارز اعلامی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و اعطای تسهیلات بانکی با اولویت اتوبوس اقدام کند.

بر این اساس از همه شرکت‌های حمل و نقل مسافری و شرکت‌های بازرگانی حقوقی مورد تائید وزارت صنعت، معدن و تجارت و واجد شرایط برای مشارکت دعوت به عمل می‌آورد.

از جمله شرایط این مشارکت آن است که میزان تسهیلات برای ناوگان مسافری اتوبوس برون شهری به نسبت ۳۰ درصد آورده متقاضی و ۷۰ درصد تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

همچنین میزان تسهیلات برای ناوگان مسافری ون و مینی بوس برون شهری به نسبت ۴۰ درصد آورده متقاضی و ۶۰ درصد تسهیلات تا سقف ۱۰ میلیارد ریال است.

بر اساس این اطلاعیه، میزان تسهیلات برای ناوگان مسافری سواری کرایه برون شهری به نسبت ۵۰ درصد آورده متقاضی و ۵۰ درصد تسهیلات تا سقف ۲ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

فراخوان اجرای طرح توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای مسافری

کد خبر: ۲۶۹٬۲۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha