۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
افزایش ۵۲ درصدی صدور جواز صنعتی در استان بوشهر
استاندار بوشهر خبر داد:

افزایش ۵۲ درصدی صدور جواز صنعتی در استان بوشهر

بوشهر- استاندار بوشهر از افزایش ۵۲ درصدی صدور جواز صنعتی در استان خبر داد و گفت: برای ایجاد رونق اقتصادی پروژه تولید کود فسفات فراهم شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بوشهر اظهار داشت: باید از ظرفیت توسعه صنایع پتروشیمی به عنوان یکی از ظرفیت‌های استان استفاده شود.

وی تصریح کرد: ظرفیت تولید کود فسفات در بوشهر وجود دارد و این مهم به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم سرمایه‌گذاری نیز به شمار می‌رود بنابراین برای ایجاد رونق اقتصادی پروژه تولید کود فسفات در استان فراهم شود.

استاندار بوشهر بابیان اینکه بوشهر ظرفیت‌های بی‌نظیری برای جهش تولید دارد اضافه کرد: به منظور توسعه تولید در استان بوشهر تلاش گسترده‌ای صورت گرفته است تا موانع پیش روی تولید برداشته شود.

گراوند افزود: موانع سرمایه‌گذاری در استان بوشهر باید رفع شود و بانک‌ها در این زمینه همکاری کنند زیرا رونق تولید با برداشتن موانع پیش روی تولیدکنندگان بیشتر خواهد شد.

وی با تأکید بر نقش‌آفرینی بانک‌ها در تسریع در راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی استان افزود: پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی و اقتصادی باید تسریع شود.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: کود فسفات از نیازهای اساسی بخش کشاورزی است و ظرفیت تولید آن در استان بوشهر وجود دارد بنابراین زمینه تولید آن سریع‌تر فراهم شود.

کد خبر: ۲۶٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha