۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
پرونده ۳ هزار متقاضی طرح ملی اقدام مسکن در زنجان نهایی شد
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

پرونده ۳ هزار متقاضی طرح ملی اقدام مسکن در زنجان نهایی شد

زنجان- بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: پرونده سه هزار متقاضی طرح ملی اقدام مسکن در استان تایید نهایی و به بانک معرفی می‌شوند.

مسعود بیات منش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، به طرح ملی اقدام در استان زنجان مسکن اشاره کرد و گفت: از۱۰ هزار و ۲۲۰ ثبت نامی داشتیم حدود ۶ هزار پرونده تشکیل شده که دو هزار و ۳۰۰ برای افتتاح حساب معرفی شدند.

وی اظهار کرد: یک‌هزار و ۳۰۰ نفر قسط اول ۴۰ میلیون را پرداخت کردند و  پرونده سه هزارمتقاضی در استان زنجان تایید نهایی شده و به بانک معرفی می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: ۱۰۰ میلیون تومان هم برای ساخت هر واحد مسکونی به متقاضیان پرداخت می شود.

بیات منش تاکید کرد: طرح ملی اقدام مسکن در شرق و غرب زنجان در مناطق گلشهر کاظمیه، کوی نصر، کوی خرداد، کوی فرهنگ و ثمین ساخته می شود و ساخت مسکن در غرب زنجان ۹۹ ساله است.

وی گفت: بیش از یک هزار و ۱۲۸ واحد مسکونی طرح ملی اقدام مسکن در شهرهای آببر و قیدار توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ساخته می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان تصریح کرد:دولت برای مسکن دار کردن خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هم تسهیلات ویژه ای را پیش بینی کرده است.

بیات منش، با بیان اینکه اجرای این طرح در استان زنجان به صورت حمایتی و مشارکتی است، ابراز داشت: بیش از۷۰۰ واحد مسکن برای افراد تحت پوشش در زنجان اختصاص داده شده و ۸۰ درصد این طرح حمایتی است.

کد خبر: ۲۶٬۷۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha