۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
بارش سنگین برف پروازهای فرودگاه اردبیل را لغو کرد

بارش سنگین برف پروازهای فرودگاه اردبیل را لغو کرد

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: بارش برف و کولاک موجب لغو تمامی پروازهای فرودگاه اردبیل در روز یکشنبه شد.

به گزارش بازار، محمد قصابی روز یکشنبه، افزود: طبق برنامه امروز یکشنبه ۲۴ دی ماه باید پرواز هواپیما ساعت ۹ قبل از ظهر از تهران به اردبیل و ساعت ۱۰ قبل از ظهر نیز از فرودگاه اردبیل به تهران انجام می‌شد که به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید این پروازها لغو شد.

وی اظهار کرد: همچنین پرواز بعد از ظهر امروز این فرودگاه در مسیر تهران - اردبیل و بالعکس به علت شرایط نامساعد جوی لغو شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل بیان کرد: پرواز هواپیما از فرودگاه نجف به فرودگاه اردبیل نیز که باید امروز یکشنبه ساعت ۱۲:۱۵ ظهر انجام می‌شد به علت شرایط نامساعد اقلیمی و آب و هوایی لغو شد و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته این پرواز در صورت مساعد بودن شرایط جوی روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ساعت ۱۲:۱۵ ظهر انجام خواهد شد.

قصابی اضافه کرد: هواپیمای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) که دیروز شنبه ۲۳ دی ماه ساعت پنج بعد از ظهر از فرودگاه تهران پرواز کرده بود علی رغم شرایط نامساعد جوی ساعت ۱۸ عصر در فرودگاه اردبیل به زمین نشست اما به علت بارش شدید برف و کولاک این هواپیما نتوانست به تهران پرواز کند و هم‌اکنون در آشیانه فرودگاه اردبیل پارک شده است و به محض عادی شدن شرایط جوی پرواز خواهد کرد.

وی ادامه داد: با سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته و تامین زیرساخت‌های لازم هم‌اکنون فرودگاه اردبیل یکی از بهترین فرودگاه‌های کشور است و طبق برنامه هر هفته ۴۶ سورتی پرواز از فرودگاه‌ اردبیل به نقاط مختلف دایر است.

کد خبر: ۲۶۷٬۶۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha