۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
۷۱۲ شوتی در تور پلیس امنیت اقتصادی
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اعلام کرد

۷۱۲ شوتی در تور پلیس امنیت اقتصادی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به کشف ۵۴۸ میلیاردی کالای قاچاق، از توقیف ۷۱۲ خودروی شوتی در هجدهمین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

به گزارش بازار، سردار حسین رحیمی، با اشاره به اجرای هجدهمین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا با اولویت کالاهای ممنوعه، کالای اساسی، کالای دخانی، گمرکی و...، عنوان داشت: این طرح به مدت سه روز در سطح کشور اجرا شد که در اجرای آن استان های فارس، اصفهان و هرمزگان بیشترین کشفیات را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۵۴۸ میلیارد تومان، بیان داشت: در اجرای این طرح ۱۰۶۹ دستگاه خودرو توقیف شد که از این تعداد ۷۱۲ خودرو مربوط به خودروهای شوتی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه با رصد و مهندسی و تحلیل محل وقوع جرایم اقتصادی طرح های مختلف سراسری، منطقه ای و استانی اجرا می شود، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح یکهزار و ۳۱۴ فقره پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضایی شده است.

سردار رحیمی افزود: در اجرای این طرح از ظرفیت مرزبانی و سایر پلیس های تخصصی بهره گرفته شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه عزم پلیس در برخورد و مقابله با مفاسد و جرایم اقتصادی جدی است و در مسیر دفاع از حقوق مردم در اجرای ماموریت های خود مقتدرانه به میدان آمده است، اظهارداشت: پلیس

کد خبر: ۲۶۷٬۴۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha