۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
آغاز توزیع ۱۵۰ تن گوشت مرغ منجمد تنظیم بازار در خراسان جنوبی
معاون سازمان صمت خراسان جنوبی خبر داد:

آغاز توزیع ۱۵۰ تن گوشت مرغ منجمد تنظیم بازار در خراسان جنوبی

بیرجند- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از آغاز توزیع ۱۵۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازار از امروز در استان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت خراسان جنوبی، الیاس جویبان افزود: قیمت هر کیلو گوشت مرغ منجمد تنظیم بازار ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان برای مصرف کنندگان تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه مرغ منجمد تنظیم بازار در ۱۵ مرکز منتخب شهر بیرجند و در مراکز منتخب شهرستان ها توزیع می شود، بیان داشت: مراکز عرضه مرغ منجمد به منظور دسترسی تمامی شهروندان از سوی اتحادیه مربوطه انتخاب شده اند.

به گفته وی مراکز توزیع مرکز استان در مهرشهر خیابان حافظ‌ غربی، ۳ مرکز در بازار روز خیابان پاسداران ، ۴ مرکز در بازار روز خیابان غفاری، شرکت تعاونی دانشگاه علوم پزشکی در خیابان معلم، ۳ مرکز در بازار روز خیابان شهید بهشتی(چهارشنبه بازار)، بازار محله خیابان ۱۵ خرداد در تقاطع خیابان توحید، بازار محله خیابان کارگران و فروشگاه کاکل زری در بلوار مسافر پیش‌بینی شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به نظارت بازرسان سازمان بر مراکز توزیع بیان کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص میتوانند با سامانه ۱۲۴ معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان این سازمان تماس حاصل کنند.

کد خبر: ۲۶٬۶۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha