۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
بنگاههای مسکن در زنجان ساماندهی شوند
استاندار زنجان:

بنگاههای مسکن در زنجان ساماندهی شوند

زنجان- استاندار زنجان بر لزوم ساماندهی بنگاههای مسکن و تعاونی ها در زنجان تاکید کرد و یادآور شد: متاسفانه در استان بنگاههای مسکن بدون سیر مراحل قانونی به صورت زیر زمینی و با اجاره یک اتاق فعالیت  کرده و بازار مسکن را دچار تزلزل می کنند. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های طرح ملی اقدام مسکن در جمع خبرنگاران، گفت: از سال گذشته و امسال نقشه راه عملیاتی شعار سال در سطح استان آغاز شده است. 

وی به اجرای طرح ملی اقدام مسکن در استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: اجرای این طرح با توجه به آورده خوبی که از سوی متقاضیان دارد برای استان سرمایه گذاری بزرگ و عظیمی است. 

استاندار زنجان بر ساماندهی بنگاههای مسکن و تعاونی ها در استان تاکید کرد و یادآور شد: متاسفانه در استان بنگاههای مسکن بدون سیر مراحل قانونی به صورت زیر زمینی و با اجاره یک اتاق فعالیت  کرده و بازار مسکن را دچار تزلزل می کنند. 

حقیقی افزود: برخی از تعاونی ها ساخت چهار هزار واحد مسکونی را در دستور کار داشتند که تنها برخی از این تعاونی ها بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و عملکرد خوبی در ساخت مسکن ندارند. 

وی تصریح کرد: مشکلات ۱۲۰ شرکت تعاونی مسکن در استان حل شده است و امیدواریم ساخت مسکن توسط این تعاونی ها هر چه زودتر به اتمام برسد. 

استاندار زنجان گفت: باید جلوی فعالیت بنگاههای غیر قانونی گرفته شود و اگر می خواهند بنگاهها فعالیت کنند باید مراحل سیر قانونی را طی کنند. 

حقیقی افزود: در استان زمین کافی برای ساخت مسکن وجود دارد و از ظرفیت  زمین تمام دستگاههای اجرایی برای ساخت مسکن استفاده خواهد شد. 

وی با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن علاوه بر اینکه مردم را صاحب خانه می‌کند در تولید اشتغال استان هم بسیار موثر است، افزود: مشکلات فرا روی اجرای طرح ملی اقدام مسکن توسط مسئولان بررسی و احصاء شده است. 

کد خبر: ۲۶٬۶۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha