۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
یک شرکت کشتیرانی چینی هم از کار با رژیم اسرائیل کنار کشید

یک شرکت کشتیرانی چینی هم از کار با رژیم اسرائیل کنار کشید

رسانه رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که شرکت چینی COSCO Shipping کار با این رژیم را به علت حملات یمن متوقف کرد.

به گزارش بازار، یک رسانه رژیم صهیونیستی خبر داد که شرکت چینی COSCO Shipping کار با رژیم اسراییل را از ترس تهدید ارتش یمن متوقف کرده است.

بر اساس این گزارش، ارتش یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از نوار غزه، هرگونه کشتی صهیونیستی یا کشتی عازم سرزمین های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار خواهد داد.

در همین حال، روزنامه نیویورک تایمز نیز امروز اعلام کرد که حملات به ۲۴ کشتی از نوامبر گذشته تاکنون در دریای سرخ شرکت‌های کشتیرانی را برای اعزام کشتی‌ها از کانال سوئز یا تغییر مسیر آنها با استفاده از سفرهای دریایی طولانی‌تر و با دور زدن آفریقا، با گزینه‌های دشواری مواجه کرده است.

این روزنامه آمریکایی افزود: شرکت‌های کشتیرانی که محموله‌ها را به یکی از مسیرهای پر تردد تجاری برای کارخانه‌ها، فروشگاه‌ها، نمایندگی‌های خودروها و سایر کسب و کارها ارسال می‌کنند، امروزه با تصمیم بسیار دشواری مواجه‌اند.

شرکت‌ها دو گزینه دارند، یا می‌توانند کشتی‌های خود را از طریق دریای سرخ اعزام کنند، البته اگر مایل باشند حملات یمنی‌ها را متحمل شده و هزینه‌های بیشتری را برای بیمه کشتی‌ها پرداخت کنند؛ یا افزایش مسافت سفر به میزان چهار هزار مایل در اطراف آفریقا و افزایش قابل‌توجه استفاده از سوخت را انتخاب کنند.

کد خبر: ۲۶۶٬۳۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha