۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
استقبال از اتوبوس بین‌شهری «سریر» ایران خودرو دیزل در نمایشگاه خودرو اهواز

استقبال از اتوبوس بین‌شهری «سریر» ایران خودرو دیزل در نمایشگاه خودرو اهواز

ایران خودرو دیزل با هشت محصول خود شامل دو محصول جدید از جمله اتوبوس بین‌شهری سریر که به تازگی معرفی و رونمایی شده، در نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو اهواز حاضر شده است.

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، در میان هشت محصول ایران خودرو دیزل که در نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو اهواز حاضر شده‌اند، دو محصول اتوبوس بین‌شهری سریر و ون وانا پلاس برای اولین بار است که در یک نمایشگاه خودرو در معرض دید عموم قرار می‌گیرند و بررسی‌ها نشان می‌دهد، هر دو این محصولات با استقبال خوبی از سوی عموم روبه‌رو شده‌اند.

براساس اعلام روابط عمومی ایران خودرو دیزل، از جمله مشخصات فنی اتوبوس بین‌شهری سریر به عنوان قدرتمندترین اتوبوس بین‌شهری موجود در بازار ایران، می‌توان به موتور کامینز با توان ۴۹۰ اسب بخار، گیربکس ZF به همراه ریتاردر، محورهای جلو و عقب ZF به‌همراه جعبه فرمان BOSCH و باک ۸۰۰ لیتری آلومینیومی اشاره کرد که با این مشخصات به عنوان قدرتمندترین اتوبوس‌ بین شهری بازار ایران شناخته خواهد شد.

این محصول با تکنولوژی روز دنیا همگام شده و در طراحی آن از سیستم‌های هوشمند از جمله سیستم خط‌خوان، سیستم اخطار برخورد از جلو، سیستم اخطار برخورد با عابر پیاده، هشدار نقاط کور، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم کروز کنترل تطبیق‌پذیر، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، رادار دنده عقب، تابلوی اعلام مسیر با قابلیت تغییر متن توسط تلفن همراه هوشمند و سنسور نور و باران استفاده شده است.

از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در خصوص ایمنی سرنشینان بهره‌مندی از سیستم‌های به‌روز ترمز از جمله AEBS، ABS، ESC، EBS(HAS، TCS، ASR)، به همراه ترمز کمکی ریتاردر گیربکس و ترمز موتور است و همچنین برای جلوگیری از بروز هرگونه آتش‌سوزی در محفظه موتور از سیستم اطفای حریق سه نقطه‌ای اتوماتیک استفاده شده است.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو اهواز تا یک‌شنبه ۱۷ دی ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر اهواز است.

کد خبر: ۲۶۶٬۱۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha