۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
آغاز فرایند۶۰۰ هزار واحد مسکونی از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرها
معاون بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد:

آغاز فرایند۶۰۰ هزار واحد مسکونی از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرها

زنجان-معاون برنامه ریزی بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، از آغاز فرایند حدود ۶۰۰ هزار واحد مسکونی از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرهای تحت مسوولیت بنیاد اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد حسین رحمانی خلیلی روز شنبه در آیین افتتاح چهار هزار واحد مسکونی روستایی در روستای سهرین شهرستان زنجان و همچنین آیین کلنگ زنی آماده سازی ۱۰ هزار قطعه زمین روستایی در قالب طرح جوانی جمعیت و مهاجرت معکوس، به نقش کلیدی مردم در فرآیند ساخت و ساز روستایی تاکید کرد و گفت: این مهم بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن یک بنگاه اقتصادی نیست،اظهار کرد: فعالیت های اقتصادی که در شرکت ها و بنیاد صورت می گیرد با هدف تقویت حساب۱۰۰ حضرت امام(ره) است.

معاون برنامه ریزی بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، به واگذاری ۸۷ هزارمین سند روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تبدیل به نماد نهاد متولی ساخت و ساز روستایی با هویت ایرانی اسلامی خواهد شد.

رحمانی خلیلی تاکید کرد: بنیاد با سابقه و ابزارهای کالبدی که در روستاها در دست دارد می تواند نقش راهبری ٣٨ نهاد مرتبط به روستا را به خوبی ایفا کند.وی ب

وی به آغاز فرایند حدود ۶۰۰ هزار واحد مسکونی از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرهای تحت مسوولیت بنیاد اشاره کرد و گفت: تعهد واگذاری یک میلیون زمین، تعامل و مدیریت جدید بنیاد با دولت و مجلس بی سابقه بوده و اعطای وام ۳۵۰ میلیونی در کمترین زمان ممکن صورت گرفته است.

کد خبر: ۲۶۶٬۱۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha