۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
واحدهای باقی مانده نهضت ملی مسکن تا خرداد ماه سال آینده تحویل داده می شود
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

واحدهای باقی مانده نهضت ملی مسکن تا خرداد ماه سال آینده تحویل داده می شود

زنجان-رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته تا خردادماه سال آینده نسبت به تحویل واحدهای باقی‌مانده طرح نهضت ملی مسکن در کشور اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامرضا صالحی ظهر شنبه در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم، در آئین بهره‌برداری از طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان، از آغاز به کار ۲۰ هزار واحد مسکونی در نهضت ملی مسکن شهری خبر داد گفت: امروز شاهد افتتاح ۱۳۴ واحد مسکونی از این طرح خواهیم بود و سایر واحدهایی که هنوز به اتمام نرسیده، از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی برخوردار است.

وی اظهار کرد: سایر واحدهای مسکونی که هنوز به اتمام نرسیده، از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی برخوردار است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، واحدهای باقی‌مانده را تا خردادماه سال آینده تحویل متقاضیان دهیم.

صالحی تاکید کرد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته، بهسازی معابر با اعتبار ۳۲۰ میلیارد تومان طی دو سال گذشته بوده و بعد از دو سال تلاش در این زمینه توانستیم نسبت به بهسازی ۱۳۰ کیلومتر از معابر روستایی اقدام کنیم و علاوه بر بهسازی معابر روستایی، برای آسفالت راه‌ها نیز ۱۰۰ میلیارد تومان در سال‌جاری هزینه شده است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته تا خردادماه سال آینده نسبت به تحویل واحدهای باقی‌مانده طرح نهضت ملی مسکن در کشور اقدام کنیم.

کد خبر: ۲۶۶٬۱۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha