۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
بخش مسکن کشور بعد از ۸ سال رکورد دوباره به تولید بازگشته است
وزیر راه و شهرسازی:

بخش مسکن کشور بعد از ۸ سال رکورد دوباره به تولید بازگشته است

زنجان-وزیر راه و شهرسازی،گفت: خوشبختانه با اقداماتی که در بخش مسکن انجام شده، کشور پس از ۸ سال رکود در این عرصه، دوباره به تولید مسکن بازگشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهرداد بذرپاش عصر شنبه در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان، در حاشیه بازدید از پروژه مسکن کوی زنگان، در جمع خبرنگاران،گفت: اتمام پروژه‌ها و تحویل آن در اسرع وقت یکی از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم در حوزه مسکن است.

وی اظهار کرد: در استان زنجان پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن ۶۰ درصد است و در فازهای مختلف تا دهه فجر، پایان امسال و سال آینده تحویل مردم می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی، از تحویل ۷۰۰ قطعه زمین در راستای طرح جوانی جمعیت به متقاضیان خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است این روند ادامه داشته باشد.

بذرپاش تاکید کرد: خوشبختانه همه اراضی مربوط به طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان تأمین شده و در همین راستا یک زمین ۱۰۰۰ هکتاری در غرب زنجان تأمین شده است.

وی افزود: بنا داریم در چند شهرستان استان زنجان با اقدام به استفاده از شهرک‌های منفصل یا زمین روستایی، نیاز شهرستان‌ها را در این زمینه تأمین کنیم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: خوشبختانه با اقداماتی که در بخش مسکن انجام شده، کشور پس از ۸ سال رکود در این عرصه، دوباره به تولید مسکن بازگشته است.

کد خبر: ۲۶۶٬۱۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha