محمدمهدی قدمی به عنوان معاون اجرایی شرکت مخابرات منصوب شد

محمدمهدی قدمی به عنوان معاون اجرایی شرکت مخابرات منصوب شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در حکمی، با تاکید بر لزوم حصول اطمینان از حسن اجرای برنامه ها و پیشبرد اهداف شرکت، «محمد مهدی قدمی» را به عنوان معاون اجرایی شرکت مخابرات ایران منصوب کرد.

به گزارش بازار، مجید سلطانی در حکم انتصاب محمدمهدی قدمی به عنوان معاون اجرایی شرکت مخابرات ایران، شناسایی مسائل مهم شرکت و ارائه پیشنهاد و راهکارهای مناسب برای اجرا و همچنین اقدامات لازم برای اجرایی شدن سیاستها و برنامه های مصوب محوله از سوی مدیریت ارشد را از جمله مسئولیت های مهم معاون اجرایی مخابرات عنوان کرده است.

بر اساس این گزارش، در این حکم، همکاری و ایجاد تعامل با سایر معاونین به منظور هم افزایی و همچنین، رفع مشکلات احتمالی در امور اجرایی شرکت و ارائه گزارش و مشورتهای لازم در زمینه امور مرتبط با امور محوله، از جمله وظایف مهم آقای محمدمهدی قدمی، معاون اجرایی شرکت مخابرات ایران بیان شده است.

این گزارش می افزاید، همکاری با شرکتهای تابعه و همکاران در راستای هم افزایی و حصول اطمینان از حسن اجرای برنامه ها و پیشبرد اهداف شرکت مخابرات ایران و در عین حال، کنترل و نظارت بر عملکرد مجموعه تحت سرپرستی و انجام اقدامات لازم برای رفع نیازهای آنان، نظارت بر رعایت صرفه جویی و حفاظت از اموال عمومی و اختصاصی شرکت و همکاری در اجرای هرچه بهتر طرحها از دیگر تکالیف معاون اجرایی شرکت مخابرات است.

کد خبر: ۲۶۵٬۸۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha